استخدام ۳۴ هزار نیروی تازه نفس در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: به زودی برای کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استخدام ۳۴ هزار نیروی تازه نفس را در برنامه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف نوری امشب _چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه_ در حاشیه آئین گشایش و آغاز به کار هفته خیرین مدرسه ساز کاشان اظهار کرد: به زودی برای کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استخدام ۳۴ هزار نیروی تازه نفس را در برنامه خواهیم داشت تا افرادی که مشتاق خدمت هستند حضور پیدا کنند و افسران میدان علم شوند.

وی افزود: امروز شاهد انفاق مادر شهیدان بارفروش بودیم. این عزیز بزرگوار چهار فرزند خود را در راه اسلام تقدیم کرده و اکنون همه دارایی خود را در راه ارتقا علم فدا کرد این مادر شهید از بعد مادی کم بضاعت است ولی از نظر معنوی توشه‌ای بس عظیم دارد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: این مادر شهید نذر کرده تا هر چه دوست داشته در راه خدا بدهد؛ اینها نشانه این است که این مادر نه تنها محب حضرت زهرا (س) بلکه شیعه واقعی آن حضرت است زیرا همه چیز خود در راه اسلام گذشته است.

وی گفت: این شهر نه تنها دار المومنین بلکه دار المحسنین است خدا را شکر که امروز این مجلس نمادین را برای خیرین شهر کاشان شاهد بودم، خیرین زمینه‌ای فراهم می‌کنند؛ بزرگانی تربیت شوند تا در آینده کشور و اسلام را بسازند.

نوری با بیان اینکه غیرحضوری بودن مدارس نباید به طول بیانجامد، اظهار کرد: دانش‌آموزان باید این فرصت را پیدا کنند تا بتوان نقص‌های آموزشی را برای آنها جبران کرد، گرچه ممکن است زمان آموزش طولانی‌تر شود، اما باید بتوانیم فرصت از دست رفته را برگردانیم.

وی گفت: از روزی که در وزارت حضور یافتم متوجه شدم تعطیلی مدارس به آموزش فرزندان ما ضربه می‌زند دانش‌آموزان ما باید مقاومت در بحران را فرا بگیرند و ناگواریها را تجربه کنند؛ نباید همیشه زیر چتر باشند بلکه باید با رعایت شیوه نامه و دستورالعمل‌ها قوی شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: جریان تعلیم و تربیت باید بصورت جدی پیگیری شود و باید آموزشی ترکیبی داشته باشیم.

کد خبر 549983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.