سردار نه؛ ایکاردی گزینه اول یوونتوس

گزینه‌های روی میز برای خرید یک مهاجم زیاد است؛ اما یوونتوس تمرکز خود را روی جذب ایکاردی گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس همچنان در تلاش است تا مائورو ایکاردی را از چنگ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در بیاورد و به تورین منتقل کند تا بالاخره تعقیب چندساله بیانکونری به نتیجه برسد.

مدت‌هاست که باشگاه یوونتوس به دنبال جذب ایکاردی است و حتی پیش از پیوستن این بازیکن به پی‌اس‌جی، یووه به دنبال جذب او بود. با وجود مهره‌های متعدد هجومی در ترکیب پی‌اس‌جی، ایکاردی احتمالاً مخالف انتقال به یوونتوس نباشد و بانوی پیر می‌تواند بالاخره به هدف نقل و انتقالاتی خود دست یابد.

هنوز مشخص نشده است که شرایط موراتا با یووه به چه شکل پیش خواهد رفت و برخی از رسانه‌ها همچنان احتمال می‌دهند که وی راهی بارسلونا شود. حتی در صورت ماندن موراتا در یووه، او احتمالاً در انتهای فصل راهی تیم دیگری شود و به همین دلیل غول ایتالیایی به دنبال یک مهاجم تازه است.

اگرچه برخی از رسانه‌های روسی و ایتالیایی از علاقه آلگری و همکارانش به سردار آزمون خبر داده‌اند، اما ایکاردی هنوز گزینه اول یوونتوس محسوب می‌شود و احتمال دارد که پاریسی‌ها راضی شوند این بازیکن را حداقل برای مدتی به یووه قرض بدهند.

آنتونی مارسیال نیز دیگر بازیکنی است که شانس حضور در ترکیب یووه را دارد و علاقه کم او به تداوم حضور در یونایتد می‌تواند انتقالش به ایتالیا را تسریع ببخشد. تیم تیم مائوریسیو پوچتینو در نظر دارد فروش دائمی ایکاردی، لایوین کورزاوا و جولیان دراکسلر هر چه سریع‌تر اتفاق بیفتد، اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی و خوبی به این باشگاه نرسیده است. به همین دلیل می‌توان منتظر مذاکرات برای انتقال قرضی ایکاردی نیز بود.

یوونتوس همچنان دوشان ولاهوویچ و جیانلوکا اسکامکا را زیر نظر دارد، اما بعید است که هر دو بازیکن در ژانویه از این تیم جدا شوند و یوونتوس نمی‌تواند از پس نقل و انتقالات هنگفت آن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بربیاید.

کد خبر 549868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.