جزئیات فروش بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

جام جهانی فوتبال سال آینده در کشور قطر برگزار می‌شود و حالا میزبان این رقابت‌ها جزئیات فروش بلیط این مسابقات را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زمان زیادی تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است؛ این رقابت‌ها از زمستان سال آینده در قاره آسیا و کشور کوچک و کم جمعیت قطر برگزار می‌شود و ظاهراً مرحله اول بلیط فروشی این رویداد بزرگ و بین‌المللی از امروز (چهارشنبه) به شکل رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش وب‌سایت رسمی کمیته عالی تحویل و میراث قطر، بلیط‌های متنوعی با هدف جذب فوتبال دوستان از منطقه آسیا و سراسر جهان برای لذت بردن از مسابقات پیش‌رو موجود است.

مرحله اول بلیط فروشی این رویداد از ساعت ۱۳ امروز به وقت دوحه (ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود و در هشتم فوریه _۱۹ بهمن ۱۴۰۰_ یعنی ۲۰ روز دیگر می‌شود، ساعت ۱۳ به وقت دوحه (۱۲:۳۰ به وقت تهران) به پایان می‌رسد و طی آن علاقه‌مندان می‌توانند درخواست‌های خود را برای رزرو بلیط از طریق این لینک ارسال کنند.

با توجه به قوانینی که اتحادیه بین‌المللی فوتبال (فیفا) برای فروش بلیط‌های دوره‌های قبلی جام جهانی در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ دنبال می‌کند، ساکنان کشور میزبان از قیمت‌های ویژه بلیط‌های دسته چهار بهره می‌برند که قیمت آن برای مسابقات دوره بعدی جام جهانی، از ۴۰ ریال قطر (۴۵۰۰۰ تومان) شروع می‌شود.

کد خبر 549831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.