شورا از احداث بازار در اطراف حرم رضوی حمایت می‌کند

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورا از احداث بازار میوه و تره بار و ارزاق در اطراف حرم مطهر رضوی حمایت و پشتیبانی می کند.

حسن کریم دادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورا از پیشنهاد شهردار مشهد برای احداث بازار در اطراف حرم استقبال می‌کند و برای تحقق آن با شهرداری همسو است.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه موفق سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد پیشنهاد می‌شود این سازمان در چهار مسیر ورودی به حرم مطهر کار مطالعه و جانمایی را انجام دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد با انتقاد از اینکه حداقل مایحتاج ضروری زائران گران به دست آنان می‌رسد گفت: شورا و شهرداری مصمم است تا بازارهایی در اطراف حرم مطهر ایجاد کند و مهم این است که به قیمت مناسب به دست زائران برسد.

وی با بیان اینکه زائر امام رضا (ع) در سفر به مشهد نباید دغدغه تأمین مواد غذایی مورد نیاز خود و خانواده‌اش را داشته باشد، گفت: جهش خدمات و کنترل قیمت‌ها در بازارهای شهرداری مورد تأیید کمیسیون خدمات شهری بوده و باید این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی باید کارخانه‌های تولید کننده مواد غذایی را پای کار بیاورد تا کالا با قیمت ارزان‌تری به دست شهروندان برسد.

کد خبر 549824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.