مادران روایتگر مهر، مفهوم عشق و ایثار و ترسیم‌گران مسیر سعادت

یک فرزند شهید گفت: مادران با روایت مهر و محبت مفهوم عشق و ایثار و ترسیم گران مسیر سعادت و شکوفایی فرزندان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا سادات صالحی، فرزند شهید صالحی خوانساری در «دومین همایش روایت مادری» که در تالار بزرگ کاشان برگزار شد، اظهار کرد: مادران روایتگر مهر، ترسیم‌گران مسیر سعادت، رشد و شکوفایی هستند که امیدواریم این همایش آغازگر یک حرکت و نقطه عطفی در جامعه باشد».

وی گفت: جایگاه و نقش مادر بسیار والا است و در سایه آرامشی مادران خانواده مملو از عطوفت می‌شود. مادر را همیشه مظهر عشق جاودانه می‌دانیم، که هرگز رنگ خودخواهی در آن نیست و تنها عاشقی است که وجود خود را نثار فرزند می‌کند.هرچند مفهوم عشق و ایثار با مفهوم مادری گره خورده است، اما مفهوم مادری را باید با نگاه جامع‌تر و وسیع‌تری ببینیم و پردازش کنیم که امیدوارم در این همایش این اتفاق بیفتد. همه تلاش ما بر این بود که همه ابعاد را درباره مفهوم مادری مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش ایمنا؛ این همایش که در تالار بزرگ شهر برگزار شد و مادران شهدا و خانواده‌های آنان، نماینده ولی فقیه در کاشان، خانواده شهید خوانساری، مادر شهیدان زین‌الدین، فرماندار، شهردار، روحانیون، مسئولان، فرماندهان دوران دفاع مقدس، فاطمیون، خیرین، مادران و همسران شهدای انقلاب، مدافع حرم و امنیت حضور داشتند.

کد خبر 549729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.