اختصاص اعتبار ویژه به شهرداری ساری برای میزبانی کشورهای اکو

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری مرکز استان مازندران گفت: سازمان برنامه و بودجه این استان، اعتبار ویژه‌ای به دلیل میزبانی از کشورهای عضو اکو به ساری اختصاص می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا سعیدی در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه از سوی سازمان برنامه و بودجه مازندران، به دلیل میزبانی ساری از کشورهای عضو اکو تسهیلاتی به این شهرداری اختصاص می‌یابد، افزود: با اختصاص این تسهیلات و اعتبارات ویژه، می‌توان ساری را برای میزبانی از این رویداد آماده کرد.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر شهری با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های درون‌سازمانی در حال انجام است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون حدود یک‌هزار تن قیر دولتی از اداره راه و شهرسازی و استانداری مازندران به شهرداری ساری تخصیص داده شده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری مرکز استان مازندران ظرفیت تولید آسفالت در کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری ساری را ۱۲۰ تن در ساعت اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی درست می‌توان از این ظرفیت به‌خوبی برای ترمیم، بهسازی و آسفالت معابر شهر ساری استفاده کرد.

وی گفت: با توجه به نیازسنجی که در مناطق شهری انجام شده است، آسفالت بالغ بر ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهری در دستور کار قرار گرفته است و طبق زمان‌بندی مشخص‌شده عملیاتی می‌شود.

سعیدی با اشاره به تصویب درخواست شهرداری به شورای اسلامی شهر مبنی بر خرید ۱۵ میلیارد تومان آسفالت، گفت: پس از تأمین آسفالت و قیر مورد نیاز، این عملیات در معابر سطح شهر انجام می‌شود.

کد خبر 549626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.