استقبال از طرح‌های توجیهی و دقیق سرمایه‌گذاران در اهواز

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: کمیته گردشگری ذیل نظر این کمیسیون تشکیل شده و از طرح‌های توجیهی سرمایه‌گذاران در این زمینه استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدعلی پورموسوی در کمیته گردشگری با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری و ارتباط مستقیم آن با سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: امروز باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های مصداقی مثل مرقد علی‌بن‌مهزیار، بازارهای قدیمی و محلی و ورزش‌های آبی ایمن داشت که در این خصوص از طرح‌های توجیهی دقیق سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل ما در اهواز، تقویت بحث گردشگری است که مستقیماً با موضوع سرمایه‌گذاری ارتباط دارد و در این خصوص به سهم خود از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه امروز علاوه بر تاکید بر توجه به ضرورت‌ها و بایدها در حوزه گردشگری شهری، به مواردی نیز به‌صورت مصداقی اشاره شد که باید توجه ویژه به آن‌ها داشته باشیم، افزود: در این خصوص می‌توان به مواردی از قبیل بحث دروازه تشیع بودن اهواز، رسیدگی و کار بیش از پیش روی جایگاه و مرقد علی بن مهزیار اهوازی، توجه ویژه به بازارهای قدیمی و محلی اهواز، رسیدگی به بحث ورزش‌های آبی و پلاژهای ساحلی ایمن در رودخانه کارون، پل سفید و گسترش مضیف‌های سنتی عمومی و پارک‌ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این مسیر از نظرهای کارشناسان و صاحب‌نظران بهره خواهیم برد و انتظار داریم سرمایه‌گذاران با ارائه طرح‌های توجیهی دقیق، پا بر عرصه میدان عمل بگذارند تا ما نیز بتوانیم بهتر مسیر سرمایه‌گذاری را تسهیل کنیم.

کد خبر 549543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.