آیا تبلت سامسونگ گلکسی Tab S8 بدون شارژر عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت سامسونگ گلکسی Tab S8 احتمالا بدون آداپتور شارژر عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گلکسی Tab S8 و گلکسی Tab S8 Ultra تبلت‌های قدرتمندی است که به‌زودی عرضه خواهد شد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که خانواده جدید تبلت‌های سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل اول مجهز شده است که با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. به نظر می‌رسد گلکسی Tab S8 Ultra دارای باتری غول پیکر ۱۱.۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ فوق‌العاده سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

با توجه به آخرین مطالب منتشر شده، تبلت سامسونگ گلکسی Tab S8 ممکن است بدون آداپتور شارژر در جعبه فروخته شود؛ بنابراین کاربران باید شارژر مورد نیاز برای این محصول را به صورت جداگانه تهیه کنند. شرکت سامسونگ در زمینه حذف شارژرهای همراه با سری گوشی‌های گلکسی خود، رویکردی مشابه شرکت اپل را دنبال کرده است و هم‌اکنون نیز ممکن است اتفاق مشابهی برای تبلت‌های آن رخ دهد.

ازآنجاکه تبلت سامسونگ گلکسی Tab S8 کم‌هزینه‌ترین مدل در بین این سری از تبلت‌ها است، احتمالاً قابلیت‌های کمتری را ارائه می‌دهد. برای نمونه، ممکن است به قلم S به کار رفته شده در تبلت گلکسی Tab S8 Ultra مجهز نشده باشد. البته هنوز اطلاعات ذکر شده مورد تأیید قرار نگرفته است؛ بنابراین باید تا زمان عرضه این محصولات صبر کنیم.

کد خبر 549542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.