بررسی الحاق ۳ منطقه حاشیه‌ای به شهر ساری

اعضای شورای اسلامی شهر ساری، الحاق سه منطقه حاشیه‌ای به شهر ساری را در طرح تفصیلی این شهر بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر ساری در آخرین جلسه این شورا، الحاق سه منطقه حاشیه‌ای به شهر ساری را بررسی و با خرید آسفالت به ارزش ۱۵ میلیارد تومان برای شهرداری ساری موافقت کردند. همچنین اعضای این شورا، به شهرداری ساری اجازه دادند درباره فروش ۶۷ خودروی مستهلک این شورا اقدام‌های کارشناسی را انجام دهد.

علی عاشقان، عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه چهارشنبه هفته جاری، معاون وزیر راه و شهرسازی برای بررسی طرح تفصیلی شهر ساری به این شهر سفر خواهد کرد، اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر ساری در مرحله آماده‌سازی است و پس از تصویب در اداره‌کل راه و شهرسازی در وزارت‌خانه به تصویب می‌رسد.

وی با بیان اینکه الحاق سه منطقه حاشیه‌ای به شهر ساری و افزایش مجوز بلندمرتبه‌سازی از درخواست‌هایی است که برای طرح تفصیلی مدنظر شورا و شهرداری است، خاطرنشان کرد: الحاق دو منطقه مورد تأیید قرار گرفته است اما با یک منطقه دیگر موافقت نشده است که امیدواریم در رایزنی‌ها به این امر بپردازیم. افزایش بلندمرتبه‌سازی برای درآمدهای شهرداری می‌تواند مؤثر باشد و باید بتوانیم آن را در طرح تفصیلی به تصویب برسانیم.

شهرام ایرجی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه باید مغایرت‌های طرح تفصیلی و طرح جامع برای دفاع از حقوق شهر ساری را شناسایی و در حضور مسئولان استانی و کشوری از آن دفاع کنیم، گفت: بسیاری از مفاد این طرح دچار اشکال‌هایی هستند که برای دفاع از شهر نیاز داریم شهرداری این موارد را شناسایی کند و در اختیار شورای اسلامی شهر قرار دهد.

حسن یوسفی، عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به مصوبه فروش خودروهای مستهلک این شهرداری، تصریح کرد: امروز خودروهایی برای شهرداری وجود دارد که در اختیار افرادی غیر از کارکنان شهرداری است. بهتر است شورای اسلامی شهر اموال شهرداری را شناسایی کند و آن‌ها را به امور اداری بازگرداند.

کد خبر 549539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.