تغییرهایی که به‌زودی به واتس‌اپ اضافه می‌شود

پلتفرم پیام‌رسان واتس‌اپ ممکن است به‌زودی ابزارهای طراحی جدیدی برای تصویرها و ویدئوها به پیام‌رسان خود اضافه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، درحالی‌که واتس‌اپ مدت‌هاست قابلیت طراحی روی رسانه را ارائه می‌دهد، اما به کاربران اجازه تغییر اندازه مداد را نمی‌دهد که ممکن است به زودی این تغییر ایجاد شود. شواهد جدید در آخرین برنامه بتا واتس‌اپ نشان می‌دهد که گزینه‌های مداد دیگری در حال آماده‌سازی هستند.

به نظر می‌رسد که واتس‌اپ در حال اضافه کردن دو مداد طراحی جدید به ویرایش‌گر رسانه خود است؛ مدادها ضخامت متفاوتی دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها خطوط ضخیم یا نازک روی تصویرها و ویدئوها بکشید. زمانی که قصد دارید تصویر یا ویدئویی را برای مخاطب خود ارسال کنید، می‌توانید از ویرایش‌گر رسانه به مدادهای جدید دسترسی داشته باشید، البته هنوز این ابزارهای در واتس‌اپ فعال نشده‌ند.

علاوه بر این، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که واتس‌اپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر را قبل از ارسال تار کنند. در حال حاضر کاربران واتس‌اپ برای پنهان کردن اطلاعات شخصی و حساس در یک تصویر از مداد طراحی استفاده می‌کنند؛ بنابراین قابلیت تار کردن بخشی از تصویر بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست که ویژگی‌های جدید چه زمانی در برنامه واتس‌اپ فعال می‌شوند. به احتمال بسیار زیاد این قابلیت‌ها باید مرحله نسخه آزمایشی را پشت سر بگذارند. از جمله ویژگی‌های جدید اضافه شده به اپلیکیشن واتس‌اپ می‌توان به امکان پیش‌نمایش پیام‌های صوتی قبل از ارسال و حذف خودکار پیام اشاره کرد.

کد خبر 549533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.