آخرین تصمیم شورای شهر ساری درباره طرح سوال از شهردار

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر ساری، آخرین تصمیم‌های شورای شهر را درباره طرح سوال از شهردار و مزایده اموال شهرداری ساری تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سبحان بخشی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه برای شورای شهر ۳۰ وظیفه تعریف شده که به نظرم سه وظیفه همه وظایف را دربر می‌گیرد، اظهار کرد: نظارت بر امور شهرداری از مهم‌ترین وظایف شورای شهر است و در این زمینه نباید کاستی و قصوری صورت گیرد.

وی این وظیفه را پاسخگویی به اعتماد مردم عنوان کرد و افزود: زمانی که شهردار را انتخاب می‌کنیم، نظارت بر انجام کارها را نیز بر عهده می‌گیریم و اگر این وظیفه را انجام ندهیم، شورائیت شورا زیر سوال می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اظهار امیدواری از اینکه شهردار ساری از بستر بیماری برخیزد و در محل کار خود حاضر شود، گفت: مسائل مهمی وجود دارد که پس از حضور ایشان باید به آن رسیدگی کنیم، دوستان می‌گویند با توجه به بیماری شهردار و مشکلات موجود، طرح سوال را به تعویق بیندازیم و ما هم می‌پذیریم، اما این امر مشکلات شهرداری را حل نمی‌کند.

وی با انتقاد از شهرداری ساری درباره عدم اطلاع به شورای شهر درباره بدهی‌های این شهرداری، اظهار کرد: مدیرکل تأمین اجتماعی در مصاحبه‌ای مطرح کرده که ۱۰۰ قطعه املاک شهرداری شناسایی شده و این نشان می‌دهد که شهرداری املاک بسیاری دارد که هنوز شورا درباره آن نمی‌داند و می‌تواند پشتوانه مالی شورا باشد.

بخشی با بیان اینکه متأسفانه تأمین اجتماعی اعلام کرده این املاک را شهرداری برای پرداخت بدهی‌ها به آنها معرفی کرده است، تصریح کرد: نمی‌دانیم چرا شهرداری درباره بدهی‌های تأمین اجتماعی و اینکه املاک را برای مزایده به آنها معرفی کرده، به شورا چیزی نگفته و درباره اخطارها و معوقات تأمین اجتماعی، شهرداری هیچ گونه اطلاعی به شورا نداده است.

وی گفت: اگرچه از برگزاری مزایده جلوگیری شده، اما اگر شورا در جریان امور قرار می‌گرفت، می‌توانستیم پیگیری‌های بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 549531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.