مرمت آسفالت برخی از محله‌های شهر مغفول مانده است

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اولویت مدیریت شهری، محله‌محوری است و در این راستا باید طرح‌های مرمت آسفالت معابر با انضباط اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری در دومین گفت‌وگوی آنلاین شهراندیشی با موضوع «نقش شناسنامه معابر شهری در مدیریت هزینه، تعمیر و نگه‌داری خیابان‌ها» اظهار کرد: انجام حداقل تعمیرات آسفالت در برخی از محله‌های شهر مغفول مانده و با توجه به اینکه اولویت مدیریت شهر، محله‌محوری بوده است، باید به این موضوع توجه ویژه شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های مرمت آسفالت معابر باید با انضباط اجرا شود و مردم با شفافیت آن را در شهر ببینند، افزود: در اجرای متعدد طرح‌ها و آسفالت معابر قدر و ارزش قیر را به عنوان سرمایه ملی نمی‌دانیم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای اروپایی، پس از گذشت سال‌ها از عمر آسفالت باز هم از روکش کاملاً جدید استفاده نمی‌کنند بلکه طرح‌های ترمیمی بدون فراز و نشیب انجام می‌دهند.

وی مردم را بهترین ناظر و رصدکننده در این گونه طرح‌ها دانست و گفت: نباید شاهد باشیم که در شماری از محله‌ها، طرح‌های آسفالت و تعمیرات به صورت حداقلی هم اجرا نشود؛ زیرا تاکید مدیریت شهری بر ارتقای کیفیت زندگی در محلات شهر است.

کد خبر 549524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.