فعالیت ۳۵۰ نیروی شهرداری ایلام برای پاکسازی معابر از برف

سرپرست شهرداری ایلام گفت: بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ نفر از نیروهای شهرداری ایلام در قالب سه تیم در گروه‌های مختلف عملیات پاکسازی معابر عمومی داخل شهر از برف و یخ را انجام می‌دهند.

به گزارش ایمنا، خالق منصوری با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ نفر از نیروهای شهرداری ایلام پاکسازی معابر عمومی داخل شهر از برف و یخ را انجام می‌دهند، اظهار کرد: این تیم‌ها از شب گذشته تا پایان یخبندان در حالت آماده‌باش هستند و اقدام به پاکسازی معابر عمومی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری از قبل مقادیر زیادی نمک، ماسه و شن را دپو کرده که از این ذخیره برای پاکسازی معابر عمومی از برف و یخ استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: تیم‌های پاکسازی معابر عمومی از بامداد شب گذشته کار خود را آغاز کردند و این عملیات کماکان ادامه دارد، در حال حاضر نیز در حال نمک و شن‌پاشی در معابر عمومی هستند.

سرپرست شهرداری ایلام گفت: از صاحبان خودروها تقاضا می‌شود وسایل نقلیه خود را در پیاده‌روها پارک نکنند چرا که وجود خودروها باعث بروز مشکل و مانع در روند شن و نمک‌پاشی محل پارک خودروها می‌شود، همچنین سرمای هوا برای بدنه ماشین نیز مخرب است. شهروندان از تردد غیر ضروری در داخل شهر خودداری کنند تا روند لایروبی و پاکسازی شهر تسریع شود.

منصوری ضمن قدردانی از همکاری مردم و کسبه در پاکسازی خودجوش محل سکونت یا فعالیت از برف، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت بروز مشکل با سامانه بی‌سیم به شماره ۳۳۳۳۷۵۰۳ تماس بگیرند و با نیروهای شهرداری همکاری لازم را در تسریع روند عملیات شن و نمک‌پاشی، لایروبی و جمع‌آوری برف و یخ به منظور بازگشایی معابر عمومی داشته باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 549522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.