راه‌اندازی سامانه‌های افکارسنجی و نامگذاری معابر در اهواز

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز گفت: دو سامانه افکارسنجی و نامگذاری معابر برای سهولت در خدمات‌رسانی در شهرداری اهواز راه‌اندازی شده است.

امیر آهن‌جان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دو سامانه راه‌اندازی شده افکارسنجی و نامگذاری معابر، حاصل تلاش اداره‌کل ارتباط و امور بین‌الملل و سازمان فاوای شهرداری اهواز بوده است که ضمن برخورداری از امنیت بالا در حفظ و نگهداری اطلاعات امکان مدیریت نامگذاری معابر شهر و همچنین قابلیت رصد نتایج نظرسنجی همزمان با گردآوری اطلاعات را داشته و افزایش کیفیت اطلاعات گردآوری شده را به شیوه‌ای هوشمند فراهم می‌کند.

وی افزود: سامانه نامگذاری معابر در پی وجود چالش‌های نامگذاری معابر از جمله اسامی تکراری، وجود سلایق گوناگون در انتخاب نام معابر، عدم وجود سابقه تغییرات نام یک معبر و به منظور ایجاد روال استاندارد قابل پیگیری و یکپارچه در تغییر نام اماکن و معابر طراحی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز گفت: در بخش سامانه افکارسنجی، نظرسنجی از فعالیت‌ها و اقدامات شهری بررسی می‌شود و تحلیل نتایج برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات‌رسانی به شهروندان اهوازی نیز راه‌اندازی شده است.

وی در خصوص سامانه نظرسنجی، گفت: این محصول جامع تحت وب با نگاهی علمی به مسائل حوزه آمار، نظرسنجی، افکارسنجی و مطالعات بازار در جهت مدیریت سازمان‌های بزرگ امکان طراحی پرسشنامه، جمع‌آوری اطلاعات، ارزیابی‌های متمرکز و دقیق را برای مدیران سازمان فراهم می‌آورد. با برخورداری از گزارش‌های متنوع موجود و امکان افزودن گزارش‌ها در نرم افزار، ابزاری قدرتمند در دست مدیران ارشد و میانی سازمان خواهند بود.

آهن‌جان با اشاره به امکانات و قابلیت‌های سامانه نامگذاری معابر گفت: یکپارچه شدن روند مدیریت معابر بین سازمان‌های تصمیم‌گیرنده، گردش کار سریع و ساده از لحظه اعلام درخواست توسط شهروند یا سازمان متقاضی تا لحظه نصب تابلوی نام معبر، شناسایی معابر بدون نام یا با نام تکراری و نمایش بر روی نقشه، ثبت اطلاعات توصیفی معابر روی نقشه و ایجاد بانک اطلاعات مکانی و معابر شهر، ثبت المان‌های فیزیکی معابر روی نقشه، امکان ترسیم و ویرایش معابر بر روی نقشه توسط کاربر، دارا بودن دایره‌المعارف اسامی معابر موجود و معابر آینده، بایگانی سوابق و ثبت صورت جلسات کمیسیون نامگذاری و ثبت و پیگیری درخواست‌های شهروندان در خصوص معابر در سامانه از جمله مزایای این سامانه است که همکاران ما با در نظر گرفتن نیازمندی‌های مدیران شهری، کارکنان و کارشناسان سازمان‌ها، مشارکت شهروندان و با استفاده از سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی، این سامانه را جهت ساده سازی مدیریت و نامگذاری همه معابر شهر ایجاد کرده‌اند.‌

کد خبر 549505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.