۸ اتوبوس بازسازی شده وارد شبکه حمل‌ونقل عمومی می‌شود

سرپرست شهرداری قدس از اتمام مراحل پایانی بازسازی هشت دستگاه اتوبوس در شرکت شهاب خودرو با هزینه ۴۸ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها در هفته‌های آینده پس از تست جاده‌ای و دریافت معاینه فنی، جهت خدمات‌رسانی به شهروندان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قدس، سعید شهلی با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی شبکه حمل‌ونقل عمومی در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد، اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قدس، در سال جاری بازسازی و بهسازی هشت دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر در مراحل پایانی قرار دارد.

وی افزود: این اتوبوس‌ها طی هفته‌های آینده پس از تست جاده‌ای و اخذ معاینه فنی، جهت خدمات‌رسانی به شهروندان گرامی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری قدس به هزینه‌کرد ۴۸ میلیارد ریال برای بازسازی این اتوبوس‌ها اشاره و تصریح کرد: از این میزان ۱۶ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض از سوی وزارت کشور و مابقی توسط شهرداری قدس تخصیص یافته است.

به گزارش ایمنا، رضا صداقت، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قدس ظهر امروز به منظور بازدید از روند بازسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قدس در شرکت شهاب خودرو حضور یافت و از مراحل پایانی بازسازی اتوبوس‌های شبکه حمل‌ونقل عمومی شهر قدس بازدید کرد.

کد خبر 549482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.