باشگاه پرسپولیس ما را فراموش کرده/ مدیران حداقل از فولاد و سپاهان حمایت کنند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باشگاه پرسپولیس تیم و بازیکنان را فراموش کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجلال حسینی پس از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران در خصوص پیروزی تیمش اظهار کرد: بازی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان آن‌هم در جام‌حذفی کار بسیار دشواری است، بچه‌ها یک بازی بسیار منظمی را به نمایش گذاشتند و به نتیجه دلخواه‌مان رسیدیم.

وی در خصوص مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس در این ماه‌ها افزود: متأسفانه شرایط‌مان اصلاً خوب نیست، بازیکنان تیم تمامی تلاش‌شان را به‌خرج می‌دهم، از باشگاه انتظار داریم که اقدامات لازم را انجام بدهند و به وظیفه‌شان عمل کنند. باشگاه بچه‌ها و تیم را فراموش کرده است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه تصریح کرد: امیدوارم در روزهای آتی کارهایی که باید انجام شود قبل از رسیدن تعطیلات عملی و نیازهایی که تیم دارد برطرف شود.

کاپیتان حسینی در پاسخ به شرایط این فصل لیگ قهرمانان آسیا و تیم‌های ایرانی حاضر در این مسابقات و همچنین ناکامی پرسپولیس و استقلال برای حضور در آسیا خاطرنشان کرد: برای پرسپولیس و استقلال دیگر نمی‌توان کاری انجام داد، با این شرایطی که وجود دارد هیچ اقدامی در فصل‌های آینده هم برای این دو تیم انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم فولاد و سپاهان در آسیا موفق باشند، حداقل مسئولان این دو تیم را مورد حمایت‌شان در بیاورند تا در لیگ قهرمانان آسیا از نام ایران دفاع کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره حذف سرخابی‌ها از آسیا خاطرنشان کرد: پرسپولیس و استقلال به‌راحتی از آسیا کنار گذاشته شدند کسی هم با این مشکلات برخورد نمی‌کند و همین روند را در سال‌های آینده هم خواهید دید. هم وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و هم باشگاه‌ها مقصرند، مشکل ما این است که همه‌چیز را گردن دیگری می‌اندازیم، همه از چندین ماه گذشته می‌دانستند که قرار است از آسیا کنار گذاشته بشویم اما هیچ کاری برایمان نکردند، فقط با یکدیگر مشاجره و علیه هم مصاحبه می‌کنند؛ این کارها دردی را دوا نمی‌کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در خصوص صحبت‌های ذوالفقار نسب رئیس‌هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه ادعا کرده بود پرسپولیس در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت را شنیده‌اند و آیا چنین چیزی صحت دارد گفت: باور کنید از همه‌جا بی‌خبریم، می‌دانیم که هیچ‌چیزی سر جای خودش نیست و مشکلات هم قرار نیست برطرف شوند.

کاپیتان حسینی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ایمنا درباره کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: نه فقط زمین فولادشهر که کیفیت زمین ورزشگاه‌های سایر استان‌ها هم بد است، نه‌تنها فوتبالمان را حرفه‌ای نمی‌کنیم بلکه هیچ تلاشی برای برطرف کردن مشکلات برای سال‌های آینده انجام نمی‌دهیم.

کد خبر 549468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.