از عملکرد تیمم راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برعکس بازی در لیگ، امروز اصلا نمایش خوبی مقابل پرسپولیس ارائه نکردیم و از تیمم راضی نیستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از دیدار ذوب‌آهن برابر پرسپولیس و حذف تیمش از جام‌حذفی، اظهار کرد: از نظر فنی روز خوبی پشت سر نگذاشتیم، بازی را بد شروع کردیم و پس از دریافت گل اول کارمان خیلی‌سخت شد، در بازی‌هایی که به‌صورت حذفی است یک گل تیم را نابود می‌کند، ما هم بعد از دریافت گل اول حملات زیاد و بی‌پروایی انجام دادیم.

وی با اشاره به شرایط سخت بازی امروز تیمش خصوصاً پس از گل اول افزود: در این تاکتیک هم پرسپولیس قدرتمند است و ضدحملات زیادی می‌زند و همین باعث شد در نیمه‌دوم گل‌های بعدی را هم دریافت کنیم، به کنفرانس آمدم تا از هوادارانمان عذرخواهی کنم، برخلاف بازی در لیگ مقابل پرسپولیس امروز روز خوبی نداشتیم، از کیفیت کار تیمم در بازی امروز راضی نیستم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره دیدارهای آینده و وضعیت نه چندان جالب ذوب‌آهن تصریح کرد: با توجه به شرایط دو سال اخیر باید روی لیگ تمرکز کنیم، یک بازی سخت داریم و باید صنعت نفت را ببریم و بعد هم برای نیم‌فصل دوم آماده شویم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به ضعف ذوب‌آهن در خط هجومی این تیم مهاجم جذب می‌کند یا خیر؟، گفت: آمار می‌گوید در خط حمله مشکل داریم و باید خط هجومی‌مان را تقویت کنیم، مهاجمانمان در خط حمله تلاش می‌کنند، اما برای بهتر شدن خط حمله‌مان باید بازیکنان جدیدی به‌خدمت بگیریم تا شرایط بهتر شود.

وی در خصوص قضاوت بنیادی‌فر خاطرنشان کرد: چند صحنه مشکوک در بازی رقم خورد، داور می‌توانست روی گل اول خطای بازیکن پرسپولیس را بگیرد، البته بنده از صحنه دور بودم، دو صحنه مشکوک هم در محوطه پرسپولیس ایجاد شد که کارشناسان داوری باید در این باره نظر بدهند.

کد خبر 549467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.