کارد به استخوانمان رسیده/اکثر زمین‌ها در این فصل استاندارد نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به باشگاه هشدار می‌دهم اگر مشکلات را برطرف نکنند روزهای بدتری در انتظارمان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی پس از برتری سه گله پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران، اظهار کرد: در جام‌حذفی داشتن تمرکز خوب و گل‌نخوردن بسیار مهم است، امروز تیم ما در بخش دفاعی موقعیتی به حریفان نداد و همچنین در خط‌هجومی از فرصت‌هایمان به‌خوبی استفاده کردیم.

وی درباره نمایش تیم پرسپولیس و این پیروزی قاطعانه، افزود: صحنه‌های خوبی در دیدار امروز دیدیم که خالقش بازیکنان تیم من بودند، با تمام مشکلاتی که در تیم ما وجود دارد بچه‌هایمان از خودگذشتگی می‌کنند، به هواداران و همچنین شاگردانم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به مشکلات پرسپولیس در جبهه‌های مختلف، تصریح کرد: هیچوقت نتوانستیم حق بچه‌هایمان را بدهیم، این فصل سال عجیب و غریبی برای تیم ما سپری شد، این همه بی‌توجهی و بی‌مهری به تیم پرسپولیس جای تأسف دارد، به باشگاه هشدار می‌دهم اگر این حمایتی از تیم صورت نگیرد و توجهی نشود، شاهد بحران بدی در تیم خواهیم بود؛ امیدوارم مشکلات‌مان برطرف سود تا بتوانیم در راه زیادی که پیش‌رویمان است موفق باشیم.

وی با تاکید بر ملزم بودن حل این مشکلات گفت: بابت این صعود خوشحالم و امیدوارم با آرامش بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم، کارد به استخوان‌مان رسیده و باشگاه باید اهتمام بیشتری به تیم داشته باشد.

گل محمدی درباره هنانوف و صفروف بازیکنان تاجیکستانی‌شان که در این دیدار نخستین بازی را انجام دادند اظهار کرد: بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند، با توجه به اینکه سن کمی دارند برای آینده باشگاه بازیکنان خوبی خواهند بود و امروز هم شروع خوبی برای حضور در تیم داشتند. ما یک مجموعه از بازیکنان باتجربه و جوان در اختیار داریم؛ همه جوانان‌مان عملکرد خوبی داشتند و بازی هم به‌سمتی که انتظار داشتیم پیش رفت، نبض بازی را مدیریت کردیم.

‌وی در خصوص جذب بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات گفت: راجع‌به نقل و انتقالات صحبتی ندارم، بازی بعدی‌مان در مقابل فولاد بسیار برایمان اهمیت دارد و تمرکزمان بر روی آن بازی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با پایین دانستن کیفیت زمین ورزشگاه فولادشهر، خاطرنشان کرد: بازی کردن در چنین زمین‌هایی خیلی سخت است، اما تا جایی که توانستیم روی زمین بازی کردیم و در اکثر دقایق بازی بهتر بودیم، این فصل شرایط زمین‌ها خوب نیست و هرسال دارد بدتر می‌شود، مشخص است مدیریت خوبی در مدیریت زمین‌ها وجود ندارد و هر تیمی زمینی معرفی می‌کند بازی در زمین‌های بدون استاندارد برگزار می‌شود.

کد خبر 549458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.