نظر کارشناس داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار  ذوب‌آهن و پرسپولیس

یک کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک دیدار امروز ذوب‌آهن و پرسپولیس پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن و پرسپولیس در یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه در استادیوم فولادشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه سه بر صفر از سد حریف اصفهانی خود گذشتند. قضاوت این مسابقه بر عهده موعود بنیادی‌فر بود که جز یکی دو صحنه حساس، تصمیمات دشواری نگرفت. صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

توپ‌گیری مشکوک به خطا پیش از گل امیری

مهدی ترابی با توپ ربایی از سجاد دانایی و در شرایطی که بازیکن ذوب‌آهن را نقش بر زمین کرد، پاسی را به امیری داد که این بازیکن هم با یک شوت زیبا از سمت چپ دروازه ذوب آهن را باز کرد.

رودنیل: گل صحیح بود.

سرنگون شدن خالقی‌فر در محوطه پرسپولیس

دقیقه ۴۲ رضا خالقی فر در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و علیرغم اعتراض او، داور دستور به ادامه بازی داد و به دلیل اعتراض شدید، مهاجم ذوب‌آهن را با کارت زرد جریمه کرد.

رودنیل: خطایی رخ نداد. ادامه بازی صحیح بود.

کورس مدافع تاجیکی با عارف رستمی

دقیقه ۸۸ عارف رستمی در کورس با وحدت هنانوف تعادلش را از دست داد و به نظر می‌رسید مدافع تاجیک پرسپولیس او را شارژ کرده باشد.

رودنیل: اتفاق خاصی نیافتاد و ادامه بازی درست بود.

عملکرد کلی تیم داوری

رودنیل: بنیادی‌فر امروز مشکل خاصی نداشت و دو تیم واقعاً فوتبال بازی کردند. دقیقه ۱۲ کرنر به نفع پرسپولیس بود که اعلام نکرد. دقیقه ۳۹ کم داور در گرفتن آفساید عجله کرد.

کد خبر 549444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.