پیش بینی بورس فردا ۲۸ دی+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا با رشد پنج تا ۱۰ هزار واحدی همراه باشد و این رشد به کمک نمادهای گروه خودرویی و بانکی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز شنبه و یکشنبه بازار شاهد ریزش ۱۱ هزار واحدی بود اما امروز _دوشنبه ۲۷ دی ماه_ بازار چهار هزار واحد افت کرد و نسبت نمادهای مثبت بازار به منفی در مقایسه با روزهای گذشته بهبود پیدا کرد و این موضوع به دلیل نزدیک شدن به سطح حمایتی یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی است.

فردا _سه شنبه ۲۸ دی ماه_ اگر بازار همچنان منفی باشد این حمایت از دست می‌رود و تا سطح یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد اصلاح خواهیم داشت. لذا یکی از محتمل‌ترین سناریوها برای بازار بازگشت شاخص کل فردا ۲۸ دی ماه است که پیش بینی می‌شود بازار با رشد پنج تا ۱۰ هزار واحدی همراه باشد.

اگر در یک سال و نیم اخیر توافقی شکل می‌گرفت بازار این مقدار ریزش نمی‌کرد اما با خبر توافق بیش از یک سال است پالس منفی به بازار داده می‌شود. هیچیک از وعده‌های دولت هم در خصوص تثبیت بازار سرمایه و کمک به سهامدارن عملی نشد. پیش بینی می‌شود بازار فردا با رشد پنج تا ۱۰ هزار واحدی همراه باشد و این رشد به کمک نمادهای گروه خودرویی و بانکی انجام شود.

کد خبر 549440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.