ذوب آهن صفر _ پرسپولیس ۳/ شاگردان تارتار بازهم رو به روی پرسپولیس کم آوردند

تیم فوتبال ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مقابل پرسپولیس قرار گرفت که با سه گل بازی را به این تیم واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دو شنبه _۲۷ دی ماه_ تیم فوتبال ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه رو در روی پرسپولیس قرار گرفت که این دیدار در نیمه دوم با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس

ورزشگاه: فولادشهر

داوران: موعود بنیادی‌فرد، سعید علی‌نژادیان، محمد عطایی و ابوالفضل گرجی

ناظر: مسعود مرادی

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: حبیب فرعباسی، سید محمد قریشی، امیرحسین صدقی (امیر شبانی دقیقه ۴۶)، سجاد دانایی (حسین ابراهیمی دقیقه ۵۹)، مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، پوریا پورعلی، محمد سلطانی‌مهر، محمد خدابنده‌لو، رضا خالقی‌فر (عارف رستمی دقیقه ۵۹)، میلاد جهانی.

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی (وحدت هانانوف دقیقه ۷۰)، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی (منوچهر صفروف دقیقه ۷۹).

سرمربی: یحیی گل محمدی

کارت زرد:

ذوب آهن: پوریا پورعلی (دقیقه ۲۹)، رضا خالقی فر (دقیقه ۴۲)، سلطانی مهر (دقیقه ۶۳)

پرسپولیس: مهدی ترابی (دقیقه ۶۹)، سید جلال حسینی (دقیقه ۷۱)

کارت قرمز:

گل‌ها:

پرسپولیس: وحید امیری (دقیقه ۳۵)، عبدی دقیقه ۶۷ و ۷۵)

شرح بازی: پرسپولیس در این دیدار اجازه استفاده از بازیکنان تاجیکستانی خود را دارد، بازی تا دقیقه ۱۰ بدون موقعیتی خطرناک از جانب دو تیم پیش می‌رود ولی سرعت مسابقه زیاد است. پرسپولیس توپ و زمین را در اختیار دارد، یاران گل محمدی پاس کاری‌های متعددی انجام می‌دهند تا راهی نفوذ به دروازه ذوب آهن پیدا کنند. مسابقه تا دقیقه ۳۲ بدون گل پیش می‌رود، وحید امیری در دقیقه ۳۵ قفل دروازه ذوب آهن را شکست و پرسپولیس را یک گل پیش انداخت. رضا خالقی فر در دقیقه ۴۲ روی خطای بازیکن پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشت. بنیادی فر سوت پایان نیمه اول را بدون در نظر گرفتن وقت اضافه زد و این نیمه با پیروز یک بر صفر پرسپولیس تمام شد.

نیمه دوم: تیم فوتبال ذوب آهن در این نیمه به دنبال زدن گل تساوی است، پرسپولیس توپ و میدان را اختیار دارد، این تیم روی همکاری پهلوان و عبدی به گل دوم رسید. پرسپولیس بازی بهتری ارائه داده که نتیجه آن را با گل سوم عبدی می‌بیند. داور چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت و درنهایت این بازی با پیروزی سه بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۴: تیم فوتبال پرسپولیس روی یک حرکت تیمی به دروازه ذوب آهن رسید که ضربه عبدی با اختلاف کم از کنار فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: احسان پهلوان با جای گذاشتن بازیکن ذوب آهن در موقعیت گلزنی قرار گرفت که قریشی با یک تکل به موقع مانع از شوت زنی این بازیکن شد.

دقیقه ۶۱: ضربه پای چپ میلاد جهانی را حامد لک دفع کرد.

دقیقه ۶۵: سرلک دو بازیکن ذوب آهن را جای گذاشت و در محوطه جریمه این تیم موقعیت شوت زنی داشت که ابراهیمی از راه رسید و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۳: شوت سرکش میلاد جهانی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: عارف رستمی در موقعیت تک به تک با لک قرار گرفت که ضربه خوبی به توپ نزد.

شرح گل:

دقیقه ۳۵: مهدی ترابی توپ ربایی از سجاد دانایی داشت و پاسی به امیری داد که این بازیکن هم با یک شوت زیبا از سمت چپ دروازه ذوب آهن را باز کرد.

دقیقه ۶۷: احسان پهلوان توپی روی دروازه ذوب آهن فرستاد که مهدی عبدی با یک ضربه سر دقیق دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۵: ترابی توپ را با پشت پا به نعمتی رساند که این بازیکن هم در محوطه جریمه ذوب آهن پاسی رو به بیرون به عبدی داد و این بازیکن دروازه حریف را باز کرد.

کد خبر 549389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.