عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ دی‌ماه

در این بسته خبری از انتصاب نخستین زن شهردار استان ایلام تا عضویت قزوین در مجمع کلانشهرهای ایران و آماده‌باش نیروهای خدمات شهری خرم آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آماده‌باش نیروهای شهرداری خرم آباد برای بارش‌های زمستانی

سعید فتوحی، شهردار خرم آباد گفت: ۴۵۰ نیروی مناطق سه گانه این نهاد جهت مقابله با حوادث احتمالی در پی بارش برف و باران به حالت آماده برش درآمدند.

لزوم تزریق واکسن برای رانندگان تاکسی ساری

سجاد اسدی، مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: پروانه فعالیت رانندگان تاکسی شهر ساری در صورت تزریق نکردن دز دوم و سوم واکسن کرونا تمدید نخواهد شد.

انتصاب اولین زن شهردار در استان ایلام

اولین زن شهردار استان ایلام در شهر پهله از توابع شهرستان دهلران منصوب شد.

مشارکت شهروندان هشترودی در برف‌روبی معابر

مهدی پور صادق، شهردار هشترود با اشاره به آمادگی کامل این مجموعه برای برف‌روبی با توجه به تداوم بارش‌ها، از شهروندان خواست در زمینه تسهیل پاک‌سازی معابر شهر همکاری کنند.

صائین‌قلعه آماده اسکان در راه‌ماندگان

علیرضا کاظمی، شهردار صائین‌قلعه گفت: با توجه به بارندگی‌ها و قرارگیری صائین‌قلعه در مسیر جاده ترانزیت سه محل برای اسکان اضطراری در مناطق مختلف شهر در نظر گرفته شده است.

عضویت قزوین در مجمع کلانشهرهای ایران

مهدی صباغ، شهردار قزوین از عضویت رسمی قزوین در مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران خبر داد.

پروژه ساحل سازی رودخانه کارون، آماده کفپوش گذاری

در ادامه عملیات اجرایی پروژه تکمیل دیوار ساحلی و ساحل‌سازی ضلع شمالی رودخانه کارون توسط شهرداری خرمشهر، جدول‌گذاری پیاده این مسیر پایان یافت و جهت کفپوش گذاری آماده‌سازی شد.

آسفالت دو بلوار بیرجند

مهدی حدیدی نژاد، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری از اجرای آسفالت راست گردهای بلوارهای مدرس و پاسداران و اتصال به بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت راست گردهای بلوار مدرس و پاسداران به مساحت ۲۱۵۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شده است.

نبود پارکینگ و شرایط سخت برف‌روبی در فریدون‌شهر

ابراهیم باتوانی، شهردار فریدون‌شهر گفت: به دلیل نبود پارکینگ، خودروها در کنار خیابان پارک می‌کنند و بنابراین شهرداری در برف‌روبی با مشکل مواجه است.

کد خبر 549385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.