به گزارش ایمنا و به نقل از شهرداری تبریز، یعقوب نامی اظهار کرد: با توجه به اهمیت شفافسازی امور برای حذف آمارهای گوناگون و حذف کاغذ در فرآیندهای عمرانی باید سامانهای برای ثبت فرآیندها ایجاد شود.
وی افزود: تلاش برای تسریع در اجرایی کردن این فرایند در حال انجام است و به همین منظور ستاد کارشناسی ویژهای تشکیل شده است تا با برگزاری جلسات و ارائه ساز و کار مناسب با سرعت بیشتری روند کار را پیش ببریم.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در خصوص اولویتها و الزامات لازم در خصوص ثبت مستندات پروژههای عمرانی اقدام شده، خاطرنشان کرد: اولویت نخست این فرایند، الکترونیکی کردن صورت وضعیتهای پروژههای عمرانی جهت ثبت و آرشیوبندی مناسب برای ارتقای سیستم موجود، ارائه آمار سریع و تسهیل فرایند رسیدگی به کارکرد پیمانکاران است.
نظر شما