نویدکیا: گروه نسبتاً سختی داریم/باید با برنامه‌ریزی خوب سال را تمام کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گروه نسبتاً سختی داریم اما گروهی نیست که صعود از آن غیر ممکن باشد. ما هم تیم خوبی هستیم و از لحاظ ساختاری شرایط خوبی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در یک برنامه زنده تلویزیونی و در واکنش به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: واقعیت این است که تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، پرسپولیس و حتی تراکتور در چند سال گذشته تیم‌هایی بوده‌اند که کار کردن در آنها سخت است. چرا که باید در چند دوره از مسابقات مثل جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. این باعث می‌شود کار تیم‌ها سخت شود اما یک موضوع کاملاً طبیعی است. در همین راستا فشار زیادی روی بازیکنان، مربیان، مدیران عامل و هواداران وجود دارد. افرادی که در این تیم‌ها کار می‌کنند باید با این واقعیت‌ها کنار بیایند و همچنین تجزیه و تحلیل خوبی در این خصوص صورت گیرد تا بتوانند موفق ظاهر شوند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که کار سخت است اما باید ادامه داد و در این خصوص برنامه‌ریزی کرد. در مورد هم گروه‌های سپاهان به نظر می‌رسد گروه نسبتاً سختی داریم اما گروهی نیست که صعود از آن غیر ممکن باشد. ما هم تیم خوبی هستیم و از لحاظ ساختاری شرایط خوبی داریم. فکر می‌کنم باشگاه هم در حال تلاش است تا اگر امکان آن باشد میزبانی مسابقات را کسب کند. اگر این اتفاق بیفتد شرایط برای ما خیلی بهتر می‌شود اما در نهایت اگر بخواهم در خصوص تیم‌های هم گروه سپاهان صحبت کنم تیم‌های خوبی در گروه ما هستند. الدحیل و پاختاکور تیم‌های قابل احترامی هستند که خودمان را باید خیلی خوب برای رقابت‌ها با آنها آماده کنیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به فشردگی بازی‌ها و تداخل احتمالی بازی‌های لیگ قهرمانان با مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: در حال حاضر اطلاعی ندارم. در واقع برنامه‌ای از سوی سازمان لیگ اعلام نشده که ما بدانیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی در حال حاضر نمی‌دانیم که نیم فصل دوم چه زمانی شروع می‌شود. این طبیعی است که به دلیل شرایط حاکم بر دو سال گذشته با یک برنامه سنگین پیش می‌رویم اما تیم‌هایی که شرایط بهتری دارند می‌توانند از مراحل سختی که پیش می‌آید به خوبی عبور کنند. اگر بازیکنان کم داشته باشیم مشکلاتی را خواهیم داشت. به طور مثال تیم فولاد خوزستان که به دلیل پنجره بسته نقل و انتقالاتی بازیکنان کمی را در اختیار گرفته مشکلاتی را خواهد داشت اما در خصوص تیم سپاهان اگر علاوه بر ۱۱ نفر اصلی بازیکنان جایگزین خوبی داشته باشیم می‌توانیم به سلامت از این مراحل عبور کرد.

نویدکیا افزود: حتی دیده می‌شود که تیم‌های بزرگ دنیا در سال حدود ۶۰ بازی انجام می‌دهند. این به برنامه‌ریزی خوب و تعداد نفرات آماده برمی‌گردد، به همین دلیل تا آنجا که نیاز بوده این کار را خوب انجام داده‌ایم اما با این فشردگی که در مسابقات وجود دارد باید در نیم فصل نکات فنی و موارد احتمالی را با کادر فنی و مسئولان باشگاه و مدیرعامل در میان بگذاریم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد. در واقع باید با برنامه‌ریزی خوب سال را تمام کنیم. در پایان باید این را اضافه کنم که امیدوارم مشکلات تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس حل شود تا در آینده این تیم‌ها بتوانند به فوتبال کشورمان کمک کنند.

کد خبر 549321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.