بازدید مقامات استان لرستان از مناطق کم‌برخوردار بروجرد

شهردار بروجرد گفت: جمعی از مقامات استان و مدیران شهر با بازدید از مناطق کم‌برخوردار و محروم شهر بروجرد، از نزدیک در جریان مشکلات ساکنان این مناطق قرار گرفتند.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری بروجرد صبح امروز میزبان معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار بروجرد و نماینده شهرستان بروجرد بود.

وی افزود: نمایندگان شورای اسلامی شهر، مدیر شرکت گاز و تعدادی دیگری از مسئولان شهرستان به همراه مسئولان استان از مناطق کم‌برخوردار بروجرد بازدید کردند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: در این بازدید چند ساعته، وضعیت نقاط مختلف شهر مخصوصاً باغ ظفری، بالای نظامی گنجوی، اسلام‌آباد شمالی و کوی پزشکان که جز مناطق محروم شهر هستند، مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: پس از انجام بازدید مقرر شد جلساتی در خصوص رسیدگی به وضعیت این مناطق شهر در دفتر معاون استاندار برگزار شود تا در حد توان و امکانات قانونی بتوانیم مشکلات ساکنان این مناطق را برطرف کنیم.

عیدی‌بیرانوند خاطر نشان کرد: به منظور تسریع در حل مشکلات انتظار می‌رود ساکنان این مناطق نیز ملاحظات قانونی را در ساخت و سازهای خود در نظر بگیرند تا شهرداری بتواند در حد توان مدافع مردم باشد و مشکلات آنها را حل کند.

کد خبر 549320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.