تداوم برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر اصلی سنندج

معاون خدمات شهری شهردار سنندج از تدوام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی خبر داد و گفت: ۴۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک وسنگین در ۹ ستاد برف‌روبی از شب گذشته در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر اصلی سطح شهر هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از شهرداری سنندج، سرکوت نجفی تداوم عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر اصلی سطح شهر خبر داد و گفت: ۴۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در ۹ ستاد برف‌روبی از شب گذشته در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر اصلی سطح شهر هستند.

وی با بیان اینکه عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر اصلی همچنان در حال اجرا است، افزود: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف نیروهای ستاد برف‌روبی در آماده‌باش کامل بودند.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج خاطرنشان کرد: از شب گذشته که بارش برف آغاز شده است نیروهای ستاد برف‌روبی با بیش از ۴۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین برف‌روب و نمک‌پاش نسبت به انجام برف‌روبی خیابان‌های اصلی اقدام کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از شب گذشته که بارش برف آغاز شده است تاکنون شاهد بارش برف بودیم که کار برف‌روبی معابر را بسیار سخت و دشوار کرده بود و چند اصله درخت نیز به علت بارش برف دچار شکستگی مسدود شدن بعضی از معابر شد که تعدادی از این درختان نیز جابه‌جا شدند.

نجفی از شهروندان درخواست کرد با توجه به تداوم بارش برف از تردد غیرضرور در سطح شهر خودداری کنند.

کد خبر 549316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.