اداره شهر بیرجند تنها با گرفتن عوارض میسر نمی‌شود

شهردار بیرجند با بیان اینکه شهر را تنها با گرفتن عوارض نمی‌توان اداره کرد، گفت: افزایش سالانه ۱۰ تا ۲۰ درصدی عوارض پاسخ‌گوی نیازها نیست.

به گزارش ایمنا، مهدی بهترین در دیدار با استاندار خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: در مدیریت شهری طی این دوره، انضباط مالی و اداری بیشتر مورد توجه قرار گرفته است تا شهروندان در مراجعه به بخش‌های مختلف شهرداری رضایت داشته باشند.

وی با اشاره به تعدادی از مشکلات شهر بیرجند، افزود: بیرجند را به عنوان مرکز استان، تنها با گرفتن عوارض نمی‌توان اداره کرد و افزایش سالانه ۱۰ تا ۲۰ درصدی عوارض پاسخ‌گوی نیازهای مردم این شهر نیست.

شهردار بیرجند با بیان اینکه اگر قرار است اتفاقی در شهر بیفتد، باید از دالان سرمایه‌گذاری عبور کند تا مردم از نتایج آن برخوردار شود، خاطرنشان کرد: با وجود دستور مقام معظم رهبری مبنی بر خروج پادگان ۰۴ از داخل شهر، بندهایی از توافق اجرا نشده و در ارتباط با بعضی از بندهای آن نیز طبق توافق انجام شده پادگان طلب ریالی ندارد.

وی گفت: انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر، یکی از مهم‌ترین موضوعات در مدیریت شهری است و توافق انجام شده به منظور مدیریت صنوف آلاینده با ارائه شش راهکار انجام می‌شود.

منبع: مهر

کد خبر 549307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.