اعتلای روابط عمومی‌ها اولویت شهرداری اهواز

شهردار اهواز اعتلای جایگاه روابط عمومی‌ها را اولویت مدیریت شهری دانست و گفت:حوزه ارتباطات امری دوسویه و دوطرفه و یک حلقه اتصال بین مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی در نشستی با مدیران روابط عمومی معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری اهواز ضمن اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها به عنوان چشم بینا و گوش شنوای هر سازمان، اظهار کرد: برای جلب مشارکت مردم، نیازمند افزایش اعتماد و همچنین تقویت سرمایه‌های اجتماعی هستیم که تحقق این امر به نوع عملکرد و نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در حوزه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی در حوزه مدیریت شهری افزود: حوزه ارتباطات امری دوسویه و دوطرفه و یک حلقه اتصال بین مردم و مسئولان است که در این راستا باید هوشمندانه به عنوان یک رابط توانمند در برقراری ارتباط دوطرفه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

شهردار اهواز ضمن رونمایی از سامانه معابر شهر، با اشاره به هفت هزار معبر با نام در شهر و تعدادی معبر بی‌نام، تاکید کرد: موضوع نامگذاری معابر شهری از اهمیت بالایی برخوردار است، پیوستگی معابر، استفاده از اسامی درست و همچنین نامگذاری بر اساس فرهنگ مردم از موضوعاتی است که باید در این حوزه به آن اهتمام ویژه داشت؛ چرا که در حوزه شهری نامگذاری معابر باید بر اساس رویکردهای دقیق پژوهشی و خواست و اراده جامعه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم شهری انجام شود.

وی در خصوص سامانه نظرسنجی، اضافه کرد: لزوم استفاده از نظراتِ شهروندان به عنوان ذی‌نفعان اصلی در فرآیند برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، در ارتقا و کیفیت زندگی آنان امر مهم دیگری است که به توسعه و پیشرفت شهر شتاب بیشتری خواهد داد.

امینی ضمن ارزیابی نقش روابط عمومی‌ها در کاهش نارضایتی‌ها نیز، گفت: مردم حق دارند که به صورت کامل از اقدامات و خدمات ارائه شده توسط شهرداری مطلع باشند؛ بنابراین باید با اطلاع‌رسانی قوی، دقیق و به موقع، پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

کد خبر 549276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.