ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از پایان یافتن نیمی از مسابقات لیگ‌برتر این فصل، رقابت‌های جام‌حذفی در مرحله یک‌هشتم نهایی کلید می‌خورد و پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به‌مصاف یکدیگر می‌روند.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان در این دیدار حساس را بررسی کنیم:

حامد لک از مرز ۱۲۰۰ دقیقه می‌گذرد

"حامد لک" دروازه‌بان با تجربه سرخ‌پوشان پایتخت ۱۱۷۰ دقیقه در این فصل از دروازه پرسپولیس محافظت کرده است و از آنجا که جام‌حذفی برای گل‌محمدی اهمیت زیادی دارد، قطعاً لک مقابل ذوب‌آهن اصفهان درون دروازه خواهد ایستاد.

خط‌دفاعی به رهبری مدافع تمام‌نشدنی

مهدی شیری، سعید آقایی، سیدجلال حسینی و علی نعمتی، چهار مدافع سرخ‌پوشان در برابر ذوب‌آهن هستند. البته فرشاد فرجی هم می‌تواند در کنار سیدجلال حسینی به خط‌دفاعی پرسپولیس استحکام ببخشد. گل‌محمدی، ابراهیمی را نیز در اختیار دارد. همچنین علی شجاعی هم می‌تواند در سمت چپ خط دفاعی برای پرسپولیس بازی کند.

مرکز زمین و بال‌های کناری قرمزها

میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و وحید امیری هافبک‌های پرسپولیس تهران در تقابل حذفی مهم برابر گاندوهای اصفهانی خواهند بود. باید دید گل‌محمدی در میانه میدان از رضا اسدی و در پست وینگر از احسان پهلوان بازیکن سابق ذوب‌آهن هم استفاده خواهد کرد یا خیر.

خط‌هجومی پرسپولیس با تغییرات جدید

در خط هجومی پرسپولیس، پس از مصدومیت آل‌کثیر و دوری شش ماهه‌اش، دست گل‌محمدی خالی‌تر از گذشته شد و او فقط مهدی عبدی را در پست تهاجمی دارد. حامد پاکدل، مصدوم است و مهدی مهدی‌خانی نیز تنها به عنوان بازیکن جانشین در پرسپولیس است. به‌نظر می‌رسد گل‌محمدی مانند بازی گذشته، سیامک نعمتی را پشت سر عبدی در ترکیب تیمش بازی بدهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی عبدی

کد خبر 549266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.