حضور من در جمع برترین مربیان جهان نتیجه تلاش یک تیم است/ انتخاب شمسایی تصمیم درستی بود!

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان گفت: نباید نسبت به تغییرات واکنش منفی نشان دهیم، انتخاب شمسایی به‌ عنوان سکاندار جدید تیم‌ملی تصمیم درستی بود و فوتسالی‌ها باید از او حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اواخر هفته گذشته بود که مرجع آماری رسمی فوتسال پلنت به‌رسم هر سال، برترین‌های فوتسال جهان در پست و سمت‌های مختلف را منتشر کرد که در این بین در بخش برترین سرمربیان، نام احمد باغبانباشی سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان در میان ۱۰ مربی برتر سال ۲۰۲۱ دیده می‌شد، دلیل انتخاب حضور باغبانباشی در این لیست، قهرمانی فصل گذشته‌اش در لیگ‌برتر به‌همراه مس سونگون بود. همچنین روز چهارشنبه بود که وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتسال ایران به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران انتخاب و جانشین سید محمد ناظم‌الشریعه شد تا پس از سال‌ها، آقای گل فوتسال جهان این بار با سمت سرمربی‌گری به تیم‌ملی برگردد و سکاندار فوتسال ایران شود. در خصوص این دو اتفاق جدید که در فوتسال ایران رخ داد، با سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان به گفت‌وگو پرداختیم تا نظر او را پیرامون این موارد جویا شویم که در ادامه می‌خوانید:

احمد باغبانباشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حضورش در بین ۱۰ مربی برتر دنیا در سال ۲۰۲۱ اظهار کرد: این عنوان باعث خوشحالی من است و نتیجه تلاش یک کار گروهی در مس سونگون بود که باعث شد قرعه برای حضور در بین مربیان برتر جهان به‌نام من در بیاید.

وی افزود: زحمات علی افضل در آن مجموعه غیرقابل انکار است، اتفاقاتی که رقم خورد و باعث قهرمانی در لیگ و سپس این حضور شد نتیجه زحمت همه اعضای کادر فنی است.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه این عنوان نتیجه تلاش جمعی بوده است و همچنین ضمن ابراز امیدواری برای تداوم موفقیت‌های این چنینی تصریح کرد: در نتیجه موفقیت‌هایی که تلاش یک تیم بود باعث شد من به عنوان کاندیدا در بین برترین مربیان سال انتخاب شوم. از اعضای کادر فنی سال گذشته تشکر می‌کنم و امیدوارم این عناوین برای مربیان و فوتسالیست‌های ایرانی تداوم داشته باشد.

باغبانباشی در پاسخ به این سوال که نظر و دیدگاه او به عنوان یک کارشناس فوتسال در خصوص انتخاب وحید شمسایی در سمت سرمربیگری تیم‌ملی چیست گفت: وحید شمسایی یکی از بزرگان فوتسال ایران است، رزومه و افتخارات او مشخص است و همیشه برای موفقیت فوتسال این مملکت تلاش می‌کند، همه فوتسالی‌ها هم از وحید شمسایی انتظار دارند که تیم خوبی را تشکیل دهد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه اهالی فوتسال و پیشکسوتان باید از شمسایی حمایت و به کادر فنی جدید تیم‌ملی کمک کنند تا تیم ملی فوتسال خوبی داشته باشیم، او در فوتسال سرآمد است و امیدوارم بتواند با استفاده از تجربیاتش از آن‌ها استفاده کند و شرایط فوتسال‌مان را تغییر دهد.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان در پایان تصریح کرد: انتخاب وحید شمسایی از نظر من صد درصد درست بود، زحمات ناظم الشریعه سرمربی قبلی تیم‌ملی هم غیرقابل انکار است، نباید بد بدرقه باشیم و نسبت به تغییرات هم باید خوش‌بین باشیم و واکنش منفی نشان ندهیم.

کد خبر 549265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.