پلیس راه: سفرهای خود را به تعویق بیندازید

معاون عملیات ترافیک پلیس راه کشور با اعلام اینکه این روزها شرایط مناسبی برای سفر نیست از شهروندان خواست سفرهای خود را تا مساعد شدن شرایط آب و هوا به تعویق بیندازند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ سیاووش محبی در یک ارتباط زنده تلویزیونی درباره محورهای مسدود شده کشور اظهار کرد: در استان کردستان محور دهگلان، حسین آباد، بانه، قوپان، سقز، بانه و در استان سیستان و بلوچستان محور ایرانشهر و در استان هرمزگان محور جاسک و همچنین در بیشتر محورهای روستایی و فرعی در استان‌های دیگر بسته شده است.

او افزود: همکاران سازمان راهداری در تلاش برای بازگشایی محورها هستند.

معاون عملیات ترافیک پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: در ۲۶ استانی که بارش برف و باران دارند تمام همکاران پلیس در محورها حضور دارند؛ امکان ندارد در محورهای ذکر شده بارش برف و باران باشد و پلیس و به ویژه فرماندهان و رؤسای پلیس راه استان‌ها در منزل باشند.

سرهنگ محبی به رانندگانی که قصد مسافرت در این روزها را دارند توصیه کرد در محورهای کوهستانی حتماً زنجیر چرخ داشته باشند چرا که تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و پلیس در محل‌ها حضور دارد و اجازه تردد نخواهد داد.

وی درباره اجرای طرح زمستانی پلیس راه تا ظهر امروز در آذربایجان غربی گفت: به دلیل بارش‌های زودرس، امسال بیست روز زودتر از سال‌های گذشته طرح زمستانی اجرا شده است و این خبر به هیچ وجه صحت ندارد.

منبع: صدا و سیما

کد خبر 549261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.