نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم‌های سپاهان، کراپ، مقاومت، زندی بتن، فولاد زرند و فرش آرا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _۲۶ دی ماه_ هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار برگزار شد.

تیم فوتسال کراپ الوند میزبان گیتی پسند بود که با نتیجه شش بر چهار این تیم را شکست داد و با ۴۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفت، گیتی پسند هم با ۴۳ امتیاز صدر نشین باقی ماند.

تیم فوتسال مقاومت البرز رو در روی مس سونگون صف آرایی کرد که با نتیجه چهار بر یک این تیم را از پیش رو برداشت. مقاومت با ۳۷ امتیاز در رده پنجم و مس سونگون با ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد مقابل زندی بتن کلاردشت به میدان رفت که با نتیجه یک بر هفت از این تیم شکست خورد و با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و زندی بتن با ۲۰ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه رو در روی فردوس قم قرار گرفت که دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. سن ایچ با ۳۸ امتیاز در رده چهارم و فردوس قم با ۲۰ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال فولادزرند به مصاف راگا شهر ری رفت که با سه گل این تیم را شکست داد و با ۳۸ امتیاز در رده چهارم جای گرفت. راگا هم با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

تیم فوتسال سپاهان اصفهان میزبان شهروند ساری بود که با دو گل این تیم را شکست داد و با ۲۳ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. شهروند ساری هم با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.

تیم فوتسال فرش آرا مقابل حفاری به میدان رفت که با نتیجه نزدیک پنج بر چهار این تیم را شکست داد. فرش آرا با ۲۴ امتیاز در رده ششم و حفاری با ۸ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

جدول این رقابت‌ها در پایان هفته هجدهم به شرح زیر است:

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

کد خبر 549259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.