جاده‌های ایمن؛ عامل مهم ترغیب سرمایه‌گذاران

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اگر جاده‌ها استاندارد و ایمن باشد، اشتغال و رونق در این استان افزایش پیدا خواهد کرد.

سیاوش سلیمانی‌دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری، استانی محروم است و از نظر بیکاری رتبه نخست کشور را دارد؛ با این وجود این استان از نظر درآمد و هزینه از کلان‌شهرها هم سبقت گرفته است که به صلاح این استان نیست و باید با عزمی همگانی این مشکل را مرتفع کنیم.

وی تاکید کرد: امور فرهنگی و مساجد، نیازمند رسیدگی است و نیروهایی از همین مساجد در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند. تزریق امید در جامعه امروزه بسیار مهم است و با امید مردم می‌توانند به اسلام و انقلاب پایبند بمانند که در حال حاضر هم همین گونه است؛ لذا مساجد نیمه‌کاره در استان نیازمند تکمیل است و باید تمام متولیان با همراهی در این راستا قدم بردارند ما هم کمک‌های مطلوبی از خیرین برای مساجد استان جذب کردیم.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری جذب ۱۰۰ میلیون تومان برای مسجد امام رضا (ع) شهر اردل، گازکشی مساجد افسرآباد علیا و سفلی در بخش دوآب صمصامی را برخی از این کمک‌ها برشمرد و گفت: تا حد امکان در این عرصه قدم برداشتیم، همچنین بسیاری از فرهنگسراهای استان، نیمه تمام است و باید تکمیل شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها و محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری نیازمند توجه است، ادامه داد: محور شهرکرد - بروجن - لردگان - ایذه بسیار حائز اهمیت بوده و از اوایل انقلاب تاکنون هنوز تکمیل نشده است؛ لذا انتظار می‌رود به عنوان مهمترین محور برای سفر به استان خوزستان، تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در محور شهرکرد - شلمزار - کارون چهار هنوز تونل گورمیزه تکمیل نشده است. در مسیر شهرکرد - فارسان - اندیکای خوزستان، همچنان دو کیلومتر از تونل گردنه چری باقی مانده است و اهتمام مسئولان را می‌طلبد.

وی تاکید کرد: اگر جاده‌ها استاندارد و ایمن باشد، سرمایه‌گذار با خیال راحت سرمایه‌گذاری می‌کند و در نتیجه اشتغال ایجاد شده و رونق در چهارمحال و بختیاری شکل می‌گیرد.

کد خبر 549258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.