منطقه منظریه هنوز به شهرداری واگذار نشده است

شهردار شهرکرد گفت: منطقه منظریه، هنوز به شهرداری واگذار نشده و در حال پیگیری برای دریافت واگذاری هستیم.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منطقه «منظریه» وصله تن شهرکرد است و تفاوتی ندارد به کدام دستگاه واگذار شود. البته حس مسئولیت‌پذیری و تعلقی که به شهر دارم حتماً مورد توجه است؛ لذا بازدیدی از این منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه چند دستگاه اتوبوس برای شهر خریداری شده که به مناطق کم‌برخوردار شهر نیز اختصاص داده می‌شود، افزود: سعی می‌کنیم به محض اینکه منظریه تحویل شهرداری شد، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در حد توان همچون سایر مناطق شهر در این منطقه انجام دهیم.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: طرح ترافیک شهری مدنظر است که در این راستا، دو مشاور طرح‌های جامع و ترافیک گرفته شده که باید هر دو نظر با هم منطبق شود تا بتوان یک خروجی خوب داشته باشیم.

وی تصریح کرد: انرژی زیادی برای کمربندی ۱۵ خرداد صرف شده است و طی نشستی با مشاور طرح جامع، بررسی‌های علمی و منطقی انجام شد تا بدانیم علت ۲۲ سال قفل شدن یک خیابان که قرار است ۱۵۰ متر به عرض یک کنارگذر شهری اضافه کند، چیست؛ زیرا به دنبال آن شهرداری باید ۱۰۰ هکتار زمین واگذار کند.

جاپلقی گفت: کمربندی چسبیده به ساختمان‌های شهری است؛ لذا از مردم تقاضا داریم مجموعه شهرداری را خدمت‌گزار واقعی خود بدانند. البته تضمین می‌کنیم هر کاری برای احقاق‌حق آنان انجام دهیم.

کد خبر 549256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.