تقدیر شهردار از خانواده اولین شهید شهرداری گرگان

شهردار گرگان گفت: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، محمدرضا سبطی، شهردار گرگان به همراهی زهرا نورا رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر با حضور در منزل شهید «علیجان بیدرنامنی» از همسر و فرزندان این شهید والامقام تقدیر کرد.

وی در این دیدار تکریم مقام شهدا را یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار توصیف و اظهار کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند.

شهردار گرگان افزود: شهیدان با نثار خونشان درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و در این راستا وظیفه ما مسئولان است که خادم خانواده شهدا و ان‌شاءالله ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

شهید علیجان بیدرنامنی جز اولین گروهی بود که به صورت داوطلبانه راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و به گفته هم‌رزمانش علاوه بر روحیه شهادت طلبی، خوش رو و شجاع بود. بیدرنامنی اولین شهید شهرداری گرگان است که در عملیات بیت‌المقدس در سال ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این دیدارها طی روزهای آینده با سایر همسران شهدای شهرداری گرگان انجام خواهد شد.

کد خبر 549233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.