عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ دی‌ماه

در این بسته خبری از خرید ۲۴ عدد مخزن گالوانیزه زباله در نیشابور تا وضعیت نامناسب دفنگاه زباله بجنورد و صرفه جویی ۹۴ میلیارد ریالی شهرداری اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

وضعیت نامناسب دفن گاه زباله بجنورد

محمد علی کشمیری، معاون عمرانی شهرداری بجنورد با بیان اینکه وضعیت دفن گاه زباله در این شهر نامناسب است، گفت: متأسفانه وضعیت نامناسب دفن گاه زباله و عدم رعایت ضوابط، شهر بجنورد و آبادی‌های اطراف را با معضل بزرگ بهداشتی مواجه کرده که جان انسان‌ها را در معرض آسیب قرار داده است.

بازسازی و تعمیر سه دستگاه دیسپنسر جایگاه CNG نواب قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازسازی و تعمیرات اساسی سه دیسپنسر (دستگاه توزیع کننده سوخت) جایگاه CNG نواب خبر داد.

مشارکت بالای مردم پردنجان در امور آرامستان

سید ذبیح الله هاشمی، سرپرست شهرداری پردنجان گفت: مشارکت مطلوب مردم کار شهرداری را آسان کرده است.

رفع آب‌گرفتگی معابر شهری زرند

محمد مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند گفت: با تلاش عوامل اجرایی و خدماتی اکثر مسیرهای اصلی و شریانی این شهر از آب‌های سطحی پاکسازی شده است.

خرید ۲۴ عدد مخزن گالوانیزه زباله در نیشابور

سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیشابور در راستای ارتقای سطح سلامت، کیفیت محیط زیست، حفظ زیبایی و نمای بصری شهر اقدام به خرید تعداد ۲۴ عدد مخزن گالوانیزه ۱۱۰۰ لیتری زباله کرد.

جمع‌آوری ماهانه ۱۸۰۰ کیلوگرم مواد بازیافتی از گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان با تأکید بر لزوم تفکیک زباله از مبدأ، گفت: شهروندان ماهانه هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مواد قابل بازیافت به کانکس‌های سطح شهر تحویل می‌دهند.

صرفه جویی ۹۴ میلیارد ریالی با تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر اظهار کرد: سال گذشته قریب به ۷۱ هزار تن و در ۹ ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۱ هزار تن آسفالت با کیفیت توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر تولید و در سطح مناطق شهری توزیع شده است.

اجرای طرح پاکسازی محیط زیست در رفسنجان

طرح پاکسازی محیط زیست در قالب پویش مردمی «همگام با هم» با هدف فرهنگ سازی و همچنین مشارکت شهروندان در تنظیف محیط شهری و با حضور و همراهی کانون فعالیت‌های اجتماعی صبح کویر، حامیان و دوستداران طبیعت و با همکاری شهرداری رفسنجان در مسیر جاده دره در (حدفاصل روستاهای زین آباد و ده شفیع) برگزار شد.

الزام نصب کارت واکسن برای رانندگان حمل‌ونقل عمومی گرگان

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان از الزامی شدن نصب کارت واکسن برای رانندگان خودروهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح کنترل هوشمند کرونا در استان رانندگان حمل و نقل عمومی که دوز دوم واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند اجازه فعالیت ندارند.

کد خبر 549203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.