اجرای طرح مناسب‌سازی معابر شهری ساری

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری با بیان اینکه طرح مناسب‌سازی معابر شهری ساری در حال اجرا است، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی، پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده ۶۰ هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام ایمانی امروز _یکشنبه ۲۶ دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران از توزیع ۲۱۵۰ تن آسفالتِ فرآورده‌های تولیدی این سازمان طی ماه گذشته در مناطق مختلف شهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات آسفالت در ۲۷ خیابان و کوچه با رویکرد توزیع متوازن خدمات طی یک ماه گذشته اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی، پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده ۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر ساری آسفالت شود.

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری با اشاره به انسجام بالای تیم‌های عملیاتی سازمان عمران در گسترش بهسازی راه‌های ارتباطی شهر ساری، افزود: این سازمان طی یک ماه گذشته با استفاده از ماشین‌آلات راهسازی و احیای برخی از تجهیزات نیمه مستهلک، توانست در ۶۳ معبر عملیات زیرساختی را در دو بخش زیرسازی و روسازی انجام دهد که محلات هدف در نوبت برای انجام آسفالت قرار دارد.

وی تصریح کرد: طرح مناسب‌سازی معابر شهری با عملیات پیاده‌روسازی در خیابان فرهنگ، خیابان قارن و کوی دخانیات همراه بوده است و این عملیات عمرانی در میدان امام (ره) به اتمام رسیده است. نکته حائز اهمیت، استفاده کامل سازمان عمران از مصنوعات بتنی تولیدی این سازمان برای ارائه این طرح‌ها بوده است.

ایمانی خاطرنشان کرد: سازمان عمران در بخش پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی به پیشرفت مطلوب در اجرای کانال کوچه نرگس ۶ رسیده است و این عملیات در ضلع شرقی بلوار کشاورز در کوچه امام حسن عسگری (ع) ددر محله آهی دشت مراحل تکمیلی خود را می‌گذراند، ضمن اینکه احداث آبراه بتنی کوچه شهید فهمیده ۶۱ به اتمام رسیده است.

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مرکز مازندران قدردانی کرد و گفت: طرح‌هایی همچون همسان‌سازی قبور آرامستان، ساماندهی مسیر حد فاصل پل شهید رنجبر تا پل شهید نوری، محوطه سازی سازمان مدیریت مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری، احداث ایستگاه پلیس و اجرای بوستان نیک‌مهر از دیگر فعالیت‌های روزانه این سازمان به شمار می‌آید.

کد خبر 549161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.