نویدکیا: جام حذفی خطرناک است / باید تمرکز بالایی داشته باشیم

سرمربی تیم سپاهان گفت: تیم‌هایی که خودشان را آماده کردند که قهرمان لیگ باشند، دلشان می‌خواهد جام حذفی را نیز داشته باشند اما جام حذفی جام خطرناکی است.

به گزارش ایمنا، محرم نویدکیا پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار جام حذفی برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانم تشکری از باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم آلومینیوم داشته باشم و امیدواریم در اگر روزی ما میزبان این تیم بودیم، جبران خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: چند روزی که اراک بودیم به ما کمک خوبی کردند که از این خدمات سپاسگزاریم.

سرمربی تیم سپاهان خاطر نشان کرد: جام حذفی شوخی بردار نیست، تیمی که شانسش را از دست بدهد جای جبران ندارد.

نویدکیا گفت: بازی قبلی بازی جذابی نبود، چندین موقعیت خوب داشتیم اما به بازیکنان حق می‌دهیم، در نیمه اول وزش باد داشتیم، زمین صاف و خوب است اما زیرسازی سفتی دارد، باید بهتر بازی می‌کردیم که امیدواریم فردا بازی خوبی داشته باشیم؛ اگر این بازی را از دست بدهیم یک جام را از دست می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه سرمایه‌گذاری در مسابقات جام حذفی اظهار کرد: تیم‌هایی که خودشان را آماده کردند که قهرمان لیگ باشند، دلشان می‌خواهد جام حذفی را نیز داشته باشند ولی جام حذفی جام خطرناکی است؛ همه تیم‌ها در جام حذفی شانس یکسانی دارند و از شانس‌های خود استفاده می‌کنند.

سرمربی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: جام حذفی تمرکز بالایی می‌خواهد و هر تیمی شانس دارد که بالا بیاید، باید به همه احترام گذاشت، ما هم دلمان می‌خواهد از شانس خود استفاده کنیم.

نویدکیا گفت: فشار در تیم‌های بزرگ یک امر طبیعی است، اگر قرار است کسی فشاری تحمل نکند، نباید با تیم‌های بزرگ قرارداد ببندد، بازیکنان و سرمربی باید بتوانند فشارها را تحمل کنند این موضوع طبیعی است. صد درصد ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

کد خبر 549115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.