ساعت هوشمند فیسبوک چه ویژگی‌هایی دارد؟

فیسبوک در حال تولید ساعت هوشمندی است که صفحه نمایش چرخان و جداشدنی دارد و به سه دوربین برای اهداف واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیر تصاویری از ساعت هوشمند جدید فیسبوک منتشر شده است که مدل‌ها و قابلیت‌های کلیدی آن را نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند فیسبوک متا نام دارد و در دو مدل دایره‌ای و مربعی شکل عرضه می‌شود. نمایشگرهای هر دو مدل جداشدنی هستند، مدل دایره‌ای این محصول دارای دو یا سه دوربین است که شامل لنزهای تله فوتو، فوق عریض و ماکرو می‌شود.

چرخشی بودن صفحه نمایش ساعت هوشمند متا به کاربران این امکان را می‌دهد که بین دوربین‌ها انتخاب کنند، افراد می‌توانند به کمک دوربین‌های تعبیه شده در این محصول عکس بگیرند و آن‌ها را مستقیماً در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس بوک به اشتراک بگذارند. از این دوربین‌ها برای برقراری تماس‌های ویدئویی نیز می‌توان استفاده کرد.

به نظر می‌رسد که متا قصد دارد از دوربین‌های این ساعت هوشمند برای پیاده سازی واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی استفاده کند. همزمان با انتشار تصاویر مرتبط به ساعت هوشمند متا، شایعاتی در زمینه عرضه هدست متا و عینک واقعیت افزوده متا نیز منتشر شده است.

کد خبر 549074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.