تداوم عملیات زمستانی نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به آماده‌باش نیروهای خدمات شهری از نیمه شب گذشته از حضور و تداوم عملیات زمستانی این نیروها در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، محمدرضا قربانیان تبریزی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی های اعلام شده مبنی بر بارش برف، نیروهای خدمات شهری از نیمه شب گذشته در حالت آماده‌باش بوده و در حال حاضر نیز در سطح شهر در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در حال حاضر نیروهای خدمات شهری در سطح شهر مستقر هستند و تاکنون مشکل خاصی در تردد وسایل نقلیه در سطح شهر به وجود نیامده است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره تداوم وضعیت بارش‌ها، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم تا حد ممکن از تردد غیرضروری و بیرون آوردن وسایل نقلیه خودداری کرده و در صورت تردد نیز از سالم بودن لاستیک‌ها و همچنین برف پاک کن‌ها اطمینان حاصل کنند.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای خدمات شهری از نیمه شب گذشته و حضور و تداوم عملیات زمستانی این نیروها در سطح شهر، گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه فوریت خدمات شهری را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل توسط نیروهای خدمات شهری اقدام شود.

کد خبر 549060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.