ایده‌های خانم پرستار برای متروی اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حاشیه دیدار با رانندگان و زحمت‌کشان انواع حمل‌ونقل‌های درون‌شهری و برون‌شهری که به بهانه روز ۲۶ آذر انجام شد، خانم پرستار از آقای شهردار فعالیت مترو را در روزهای تعطیل درخواست کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«در حاشیه دیدار با رانندگان و زحمت‌کشان انواع حمل و نقل‌های درون‌شهری و برون‌شهری که به بهانه روز ۲۶ آذر انجام شد، این خانم پرستار از آقای شهردار فعالیت مترو در روزهای تعطیل را درخواست کرد.

البته برای ایده‌اش پیوست اقتصادی و اصطلاحاً «بیزینس پلن» هم داشت که در نوع خودش جالب بود. کلیات ایده هم طرح قیمت‌گذاری شناور و فعال کردن ظرفیت‌های اقتصادی برای پوشش خلأ کاهش مسافر در ایام تعطیل بود.

از آقای شهردار خواستیم به پاس این مشارکت فعال و جذاب و ارائه ایده و راهکار به جای نقد یا مطالبه غیرمرتبط از ایشان تقدیر کنند که دکتر قاسم‌زاده نیز برای این کار با ما هم نظر بود. در ادامه هم ایده ایشان با بررسی موارد مشابه در شهرهای کشور به بحث گذاشته شد و قرار شد بیشتر بررسی شود.

در کنار قاب‌های پنج صبح با رانندگان اتوبوس و خودروهای سنگین، حضور در ترمینال، مترو و اتاق کنترل ترافیک، شاید این بهترین قاب از برنامه چهار ساعته امروز بود. با شهروند مشارکت‌جو می‌توانیم اصفهان را شهر زندگی کنیم.»

کد خبر 549004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.