مردم  از دولت سیزدهم کاهش تورم را انتظار دارند

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به انتظارات مردم از دولت در کاهش تورم، گفت: دولت با وجود این که کمبود بودجه دارد اما نمی‌خواهد دست در جیب مردم و بانک مرکزی و بورس کند، زیرا هدفش مدیریت کشور با صداقت و سلامت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جانثاری امروز_ شنبه ۲۵ دی‌ماه_ در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گلپایگان که در سالن اجتماعات کتابخانه آیت‌الله محمدی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه شرایط برای مدیریت کشور سخت و دشوار است، اظهار کرد: در دولت سیزدهم فرصت‌سوزی معنایی ندارد.

وی افزود: دولت با وجود اینکه کمبود بودجه دارد نمی‌خواهد دست در جیب مردم و بانک مرکزی و بورس کند، زیرا هدفش مدیریت کشور با صداقت و سلامت است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به پیگیری‌های مستمر در وزارت جهاد کشاورزی برای تأمین نهاده‌های دامی استان اصفهان، گفت: در گذشته حواله برای دریافت نهاده‌های دامی صادر و هزینه نیز دریافت شده بود اما نهاده‌ها را تحویل دامداران نداده بودند ولی با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر تحویل نهاده‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.

جان نثاری گفت: دولت سیزدهم فراتر از شعار مردمی بودن حرکت می‌کند و تصمیم دارد از تفکر و اندیشه مردم استفاده کند و در استانداری اصفهان اعتقاد داریم مردم هر شهرستان بهتر از مسئولان استان صلاح شهرستان خود را می‌دانند.

وی افزود: کارپردازی امور در شهرستان‌ها باید صورت گیرد یعنی به عنوان مثال در اتخاذ تصمیم برای مشکلات آب، باید نظرات کشاورزان را جویا شویم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان ضمن قدردانی از خدمات حسین یارمحمدیان، فرماندار سابق گلپایگان، افزود: قبول داریم اگر مشکلاتی در شهرستان رفع نشده به ساختار برمی‌گردد؛ رضایتمندی مردم و امام جمعه‌های شهرهای گلپایگان و گلشهر از فرماندار سابق نیز دلیل صادق بودن وی است که برای ما نیز اهمیت دارد.

جانثاری با بیان اینکه عدم تکریم ارباب رجوع پذیرفتنی نیست، گفت: مشکلات خرد و کلان جامعه باید برای فرماندار اهمیت داشته باشد تا مردم طعم خدمت را بچشند.

وی تأکید کرد: مردم رفع گرانی‌ها و کاهش تورم را از دولت سیزدهم انتظار دارند و باید با استفاده از ظرفیت‌ها مشکلات حل شود.

به گزارش ایمنا، در پایان مراسم از تلاش‌های سه سال و هفت ماهه حسین یارمحمدیان قدردانی و محمدرضا عسگریان به عنوان فرماندار جدید گلپایگان معرفی شد.

کد خبر 548971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.