بزرگترین ایستگاه خودروهای برقی در اسپانیا افتتاح شد

رئیس جامعه خودمختار مادرید، ایزابل دیاز آیوسو، یک ایستگاه شارژ الکتریکی برای وسایل نقلیه را در حاشیه غربی کلانشهر مادرید افتتاح کرد که با گنجایش ۴۶ خودرو، بزرگترین ایستگاه در نوع خود در سراسر اسپانیا محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مکانی که برای قرار دادن ایستگاه جدید انتخاب شده است، یک پارک تجاری رسانه‌ای است که محل بسیاری از ایستگاه‌های تلویزیونی محلی و سایر شرکت‌های سمعی و بصری است. ۲۰ نقطه از ۴۶ نقطه شارژ این ایستگاه مجهز به فناوری فوق سریع است که اجازه می‌دهد تا ۸۰ درصد از باتری یک وسیله نقلیه الکتریکی تنها در ۱۰ دقیقه شارژ شود.

این ایستگاه دارای ۱۸۰۰ کیلووات برق است که به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شرکت انرژی Endesa X نیز به نوبه خود وظیفه قرار دادن نقاط تغذیه برای ۴۶ نقطه شامل ۲۰ جای پارک با شارژرهای فوق سریع (۱۵۰ کیلووات) و ۲۶ محل در حالت نیمه سریع (حداکثر) را بر عهده داشته است (۲۲ کیلو وات).

تسهیلات جدید از یک پلت‌فرم توسعه یافته توسط EYSA برای دسترسی، مدیریت و پرداخت استفاده می‌کند. این یک سیستم جدید است که دسترسی با پلاک ماشین یا یک اپلیکیشن را فراهم می‌کند و با این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه راننده می‌شود، زیرا دیگر نیازی به تهیه بلیط و پرداخت دستی نخواهد بود و هنگام خروج از ایستگاه، پرداخت به صورت خودکار انجام می‌شود.

سریع‌تر بودن، در دسترس‌تر بودن و راحت‌تر کردن فرآیند شارژ، راهی است که مقامات از طریق آن قصد دارند علاقه بیشتر به خرید و استفاده از خودروهای هیبریدی و الکترونیکی را افزایش دهند.

دولت منطقه‌ای مادرید می‌خواهد این نوع زیرساخت‌ها را به سایر قلمروی خود گسترش دهد و اکنون نیز در حال تحقیق بر روی فضاهای شهری است که در موقعیت استراتژیک قرار دارند تا برای احداث ایستگاه‌های برق آینده به منظور راه‌اندازی شبکه‌ای از نقاط شارژ سریع و فوق‌سریع مورد استفاده قرار گیرند.

کد خبر 548948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.