رئیس شورای شهر کرج از روستای چنارک و بیدار چشمه بازدید کرد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پی درخواست اهالی روستای چنارک و بیدار چشمه با اهالی این دو روستا دیدار کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

جواد چپردار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازدید خود از روستاهای چنارک و بیدار چشمه به درخواست ساکنان این محدوده، اظهار کرد: هدف از این بازدید، رسیدگی به مشکلات اهالی این دو روستا و حفظ صیانت از حریم منطقه، کنترل مضاعف و ایجاد هم‌افزایی بین همه دستگاه‌ها در حفظ حریم شهر است.

وی با تاکید بر جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی از حریم شهر، تصریح کرد: با وجود مشکلات و موانع بسیاری که در حریم وجود دارد، باید توجه ویژه در این محدوده از شهر داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پتانسیل‌های بسیار بالایی برای جذب گردشگر و بهره‌مندی مردم از این فضا در حریم منطقه شش وجود دارد، گفت: این حق مردم است که بتوانند از این ظرفیت بالقوه، استثنایی و کم‌نظیر بهره ببرند. با توجه به پتانسیل‌های طبیعی، باید بسترسازی لازم را برای استفاده مردم و هم‌چنین گردشگران مهیا کنیم.

وی با در جریان قرار گرفتن مشکلات اهالی این دو روستا، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با همکاری دستگاه قضائی، گامی در جهت حفاظت از محیط‌زیست و حقوق عامه برداریم.

کد خبر 548928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.