امباپه قرارداد کوتاه‌مدت امضا می‌کند؟ 

با امضای یک قرارداد جدید، پی اس جی به دنبال جلوگیری از جابه‌جایی رایگان امباپه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، پاری سن ژرمن همچنان امیدوار است کیلیان امباپه را با قراردادی جدید در پاریس نگه دارد و این در حالی است که مهاجم فرانسوی به شدت علاقه‌مند است پس از اتمام قرارداد خود در تابستان راهی رئال مادرید شود.

پی اس جی مایل است تا حداقل برای یک فصل دیگر امباپه را در پاریس نگه دارد. قرارداد ستاره فرانسوی در تابستان به پایان می‌رسد و او در حال حاضر برای مذاکره با باشگاه‌های خارج از لیگ فرانسه آزاد است. رئال مادرید سال‌هاست که منتظر این بازیکن ۲۳ ساله است و همه منابع موجود را برای جذب او به کار می‌گیرد.

با این حال امباپه عجله‌ای برای تصمیم‌گیری در مورد آینده خود ندارد. او بارها نه فقط به سران باشگاه پاری سن ژرمن بلکه به خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها گفته است که نمی‌خواهد مسائل حاشیه‌ای روی فوتبالش تأثیر بگذارد و مایل است تمرکز خود را روی فوتبالش بگذارد.

متقاعد کردن مهاجم فرانسوی برای ماندن در پاریس کار آسانی نیست و به دلیل اتمام قرارداد، او می‌تواند به صورت رایگان به تیمی جدید برود. به نظر می‌رسد سران پی اس جی از شرایط موجود واهمه دارند و می‌خواهند امباپه را راضی به یک قرارداد کوتاه‌مدت کنند تا حداقل از فروشش بتوانند درآمد خوبی کسب کنند. در ابتدای فصل رئال مادرید حاضر بود مبلغ سنگینی برای جذب امباپه بپردازد اما سران باشگاه فرانسوی اعلام کردند حاضر نیستند به هیچ عنوان اجازه خروج کیلیان را بدهند و ترجیح می‌دهند او در زمانی دیگر به صورت رایگان جدا شود.

با نزدیک شدن به پایان فصل و وارد شدن به زمان مذاکره امباپه با سایر تیم‌ها، پاریسی‌ها به شدت احساس خطر می‌کنند و مایل هستند تا هر چه سریع‌تر یک قرارداد کوتاه‌مدت با کیلیان امباپه امضا کنند. آن‌ها در حال کار روی تمدید یک تا دو ساله امباپه هستند که می‌تواند برایشان بسیار پرسود باشد. سه بازیکن مورد تحسین پاری سن ژرمن یعنی امباپه، لئو مسی و نیمار در این فصل به دلیل مصدومیت‌های متوالی و پروتکل‌های تحمیلی کووید به ندرت با هم بازی کرده‌اند و این بازیکن فرانسوی ممکن است هنوز مایل باشد روی مثلث خط حمله تیمش سرمایه گذاری کند.

امباپه در فرانسه و در پی اس جی بزرگ شده و با توجه به انبوه بازیکنان این تیم، امیدواری برای کسب توپ طلا و لیگ قهرمانان اروپا بیش از هر زمانی در این تیم افزایش یافته است. همین دلایل می‌تواند برای ماندن کوتاه‌مدت امباپه قانع کننده باشد.

با این وجود ستاره فرانسوی قبلاً به پی اس جی اطلاع داده است که تا پایان فصل درباره آینده خود تصمیمی نخواهد گرفت. غول‌های لیگ فرانسه در لیگ قهرمانان مقابل مادرید باید صف‌آرایی کنند و شاید همین مسابقه بتواند نقش تعیین کننده‌ای در آینده امباپه داشته باشد.

در همین حال، رئال مادرید هیچ‌گونه صحبتی در خصوص توافق بر سر انتقال امباپه منتشر نکرده و جو در اسپانیا بسیار آرام است. هیئت مدیره غول اسپانیایی مطمئن است که دیر یا زود مهاجم فرانسوی برای بالاخره از پاریس جدا خواهد شد و راه خود را به مادرید پیدا می‌کند.

کد خبر 548913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.