مهلت ارسال آثار به جشنواره «قهرمان من» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره قهرمان من با محوریت شهید قاسم سلیمانی، شهدای علمی و شهدای سلامت تا ۲۲ بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش ایمنا، مهلت ارسال آثار برای جشنواره قهرمان من با محوریت شهید قاسم سلیمانی، شهدای علمی و شهدای سلامت تا ۲۲ بهمن تمدید شد.

حسین شکاری دبیر دومین جشنواره ملی قهرمان من با اشاره به درخواست مراکز فرهنگی برای تمدید زمان شرکت در این جشنواره، گفت: نزدیک به دو هزار مرکز فرهنگی شامل ۱۵۰۰ مرکز آموزشی و مدرسه، فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ، مراکز بسیج و دیگر مراکز فرهنگی در سطح کشور در این جشنواره حضور فعال داشته‌اند که با توجه به درخواست‌های مکرر، فراخوان این آثار به مدت یک ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به سه هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است، گفت: مراحل مقدماتی داوری آثار، هم اکنون در حال انجام است و آثار برگزیده در این مرحله توسط هیئت داوران، به داوران تخصصی ارجاع داده می‌شود تا بر اساس ضوابط تعیین شده، آثار برتر تا پایان سال جاری معرفی شوند. با توجه به تمدید زمان ثبت‌نام نیز، طراحان و علاقه‌مندان به تولید محصولات فرهنگی می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود را برای شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس http://www.ghahreman.ir ارسال کنند.

دبیر دومین جشنواره قهرمان من با بیان اینکه تولید محصولات فرهنگی، دارای بیش از ۱۷۰ حرفه و ۱۶ دسته‌بندی موضوعی است، افزود: آثار برگزیده در چهار حوزه اسباب بازی، لباس و پوشاک، نوشت افزار و دیگر محصولات جانبی فرهنگی و اکسسوری با نام تولید کننده اثر در پلتفرم جشنواره معرفی می‌شود تا امکان معرفی این طرح‌ها، به خانواده‌های ایرانی همچنین تولیدکنندگان محصولات فرهنگی فراهم شود. محتوای گرافیکی و فرهنگی مناسب با هویت اسلامی و ایرانی و توجه به ابعاد روانشناسی کودک در طراحی‌ها، از جمله محورها و معیارهای مهم در داوری این دوره است.

شکاری خاطرنشان کرد: بسیاری از تولیدکنندگان حوزه‌های نوشت افزار و دیگر محصولات فرهنگی، از آمادگی خود برای استفاده از طرح‌های برتر این جشنواره در تولیدات خود، را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند که تدوین آئین‌نامه مرتبط با همکاری با این مراکز، در دستور کار دبیرخانه جشنواره قرار گرفته است.

منبع: مهر

کد خبر 548912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.