فشار دورتموند به هالند برای تصمیم‌گیری

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره مهاجم نروژی دورتموند در خصوص شرایطش برای انتقال به یک باشگاه جدید صحبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ارلینگ هالند مهاجم نروژی تیم دورتموند تا سال ۲۰۲۴ با غول‌های آلمانی قرارداد دارد اما گفته می‌شود خیلی زودتر از این تیم جدا خواهد شد و دورتموند نیز به شدت به او فشار می‌آورد تا درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

هالند پس از اینکه در سن ۲۱ سالگی خود را به عنوان یکی از برترین مهاجمان جهان به دنیای فوتبال معرفی کرد، با انتقالی هنگفت به باشگاه‌های بزرگ اروپایی لینک شد. تیم‌های متمول در سراسر اروپا خواستار جذب او هستند و رسانه‌ها نیز هر روز خبری در خصوص احتمال انتقالش به یکی از این تیم‌ها خبر می‌دهند.

پس از پیروزی دورتموند برابر فرایبورگ، هالند در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که باشگاهش او را تحت فشار گذاشته است تا هر چه سریع‌تر در خصوص آینده کاری‌اش تصمیم بگیرد و به همین دلیل، هالند نتوانسته است به خوبی روی فوتبالش تمرکز کند. وی در این رابطه اظهار کرد: در شش ماه گذشته، تصمیم گرفتم به خاطر احترام به دورتموند چیزی نگویم.

هالند ادامه داد: اما اکنون باشگاه به طور مداوم با من در تماس است تا من را برای تصمیم‌گیری تحت فشار بگذارد، اما تنها کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که فوتبال بازی کنم. آنها من را تحت فشار قرار می‌دهند تا اکنون در مورد آینده‌ام تصمیم بگیرم. من از ابتدا گفته‌ام که می‌خواهم روی فوتبال تمرکز کنم، زیرا وقتی تمرکز من روی فوتبال باشد می‌توانم بهترین شرایط را داشته باشم، نه زمانی که به مسائل دیگر فکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: زمان تصمیم‌گیری من فرا رسیده چون مدتی است که فشارها روی من ادامه دارد. من می‌خواهم فوتبال بازی کنم و ظاهراً برای این کار باید هر چه سریع‌تر تصمیم خودم را بگیرم. با شرایط فعلی، فوتبال بازی کردن برای من مثل قبل نیست.

هالند تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد. او که در ژانویه ۲۰۲۰ از ردبول سالزبورگ به این تیم منتقل شد، از آن زمان توانسته است نمایش‌های درخشانی از خود به جای بگذارد. بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به دنبال جذب هالند هستند.

این ملی پوش نروژی در تابستان امسال آزادسازی ۷۵ میلیون یورویی (۶۳ میلیون پوند / ۸۵ میلیون دلار) خواهد داشت. هالند در ۷۷ بازی اول خود در تمام رقابت‌ها برای دورتموند ۷۸ گل به ثمر رسانده است.

کد خبر 548909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.