اولویت‌بندی پروژه‌های محله محور در منطقه ۳

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در جلسه هم‌اندیشی مدیران شهری با معتمدان محلات شهشهان و دردشت پروژه‌های مورد نیاز این دو محله اولویت‌بندی شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه تصمیم تیم جدید مدیریت شهری بر این است که اکثر پروژه‌های شهری در دل محلات اجرا شود، برقراری ارتباط با ساکنان محله و کمک فکری آنها راهنمای خوبی در اجرای پروژه‌های مورد نیاز محله محسوب می‌شود.

وی افزود: آزادسازی گلوگاه‌ها، احداث پارکینگ، ایجاد فضای سبز و محیط‌های مفرح و شاد برای اهالی محل، احداث ورزشگاه و فرهنگسرا از جمله مطالبات مردم این محله است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق تصمیم مدیران شهری و تأیید یونیسف در محله دردشت چند پروژه از جمله خانه کودک و نوجوان، توسعه پارک دوستدار کودک و ورزشگاه مادر و کودک برنامه‌ریزی شده است و در این راستا عملیات احداث خانه کودک و نوجوان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به زودی آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح آزادسازی گلوگاه‌ها هر ساله مورد توجه منطقه سه قرار گرفته است. این محله در چند نقطه با مشکل گلوگاهی مواجه است که به زودی آزادسازی آن انجام می‌شود.

کارگر اظهار کرد: احداث پارکینگ یکی دیگر از مطالبات اهالی این محله بود که با توجه به آزادسازی پارکینگ میدان شهدا و طراحی پارکینگ طبقانی، عملیات اجرایی این پروژه نیز در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه پارکینگ مشارکتی سنبلستان در ضلع جنوبی این محل در دست احداث است، گفت: با توافقات اولیه‌ای که بین منطقه سه و بیمارستان امین انجام شده است قطعه زمینی متعلق به این بیمارستان، جهت تصمیم نهایی تحت بررسی دانشگاه علوم پزشکی برای احداث این پروژه قرار گرفته است.

کد خبر 548883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.