بلوکه ۱۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی شهرداری کاشان

شهردار کاشان گفت: شهرداری این شهر روزانه ۱۰ میلیون تومان جریمه دیرکرد پرداخت تسهیلات را به بانک شهر مقروض می‌شود.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری کاشان به واسطه وام ۳۰ میلیارد تومانی که در سال ۹۲ از بانک شهر دریافت کرده است و تاکنون نتوانسته است پرداخت کند، روزانه ۱۰ میلیون تومان جریمه هزینه دیرکرد به بانک بدهکار می‌شود که این مبلغ تاکنون به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: شهرداری کاشان تاکنون دو مجتمع امیرکبیر و نگین را بابت این بدهکاری به بانک واگذار کرده است ولی همچنان این مبلغ تسویه نشده است و شهرداری مقروض بانک مانده است.

شهردار کاشان گفت: ۱۴۰ اتوبوس در ناوگان حمل‌ونقل شهری وجود دارد که تعداد ۶۵ عدد آن‌ها فرسوده و از رده خارج شده است و در حال حاضر تنها ۷۵ عدد از این اتوبوس‌های شهری فعالیت دارند.

وی افزود: برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کاشان مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از سازمان شهرداری و دهیاری‌های وزارت کشور به شهرداری این شهر اختصاص یافته است که به دلیل بدهی شهرداری به بانک این مبلغ نیز بلوکه شده است.

شهردار کاشان تصریح کرد: شهرداری همچنان در تلاش است تا بتواند مبلغ بدهی را تسویه و مبالغی که برای بهسازی ناوگان حمل‌ونقل تخصیص داده شده است را آزاد کند.

بخشنده تاکید کرد: هزینه دیرکرد ۱۰ میلیون تومانی روزانه همچنان شهرداری را مقروض نگه می‌دارد و فعالیت‌های عمرانی را قفل می‌کند.

کد خبر 548855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.