برگزاری جلسات همفکری برای ارتقای کیفی محلات/مشکل آبگرفتگی در سطح شهر نداریم

شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از رویکردهای مدیریت شهری محله محوری است، گفت: این روزها تیم‌های مدیریتی شهرداری در محلات با مردم جلسات همفکری و برنامه‌ریزی به منظور ارتقای کیفی محلات برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه ۲۵ دی‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر، پاکبانان در سطح شهر مشغول فعالیت و برطرف کردن آبگرفتگی‌های جزئی هستند.

وی با بیان اینکه طبق آخرین گزارش‌ها، آب‌گرفتگی که مانع از تردد شهروندان در سطح شهر باشد را نداریم، افزود: با توجه به شناسایی نقاط و برطرف کردن مشکلات بارندگی قبلی، در حال حاضر شهروندان بدون هیچ مانعی در شهر رفت و آمد دارند.

شهردار اصفهان از شهروندان درخواست کرد: چنانچه در معابر اصلی یا فرعی شهر مواردی از آب‌گرفتگی مشاهده کردند، مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ اعلام و شهرداری را در جریان قرار دهند تا اکیپ‌های رفع آب‌گرفتگی در محل حاضر شوند.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مدیریت شهری محله محوری است، گفت: این روزها تیم‌های مدیریتی شهرداری در محلات با مردم جلسات همفکری و برنامه‌ریزی به منظور ارتقای کیفی محلات برگزار می‌کنند.

قاسم زاده ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان تعدادی از محلات شهر که شهروندان ساکن در آن به لحاظ معابر یا برخی مشکلات شهری شرایط سخت‌تری دارند، در اولویت کاری شهرداری قرار می‌گیرند لذا شهروندان چنانچه نکاتی در ارتباط با محله خود دارند می‌توانند از طریق سامانه‌های شهرداری ما را در جریان قرار دهند.

کد خبر 548820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.